View Single Post
Old 19-09-2015, 19:22   #18
737-405
ScanFlyer Gold

737-405's Avatar

Default Re: BGO-CPH-FRA-SFO-OGG-ORD-FRA-CPH-BGO

Quote:
Originally Posted by jb1 View Post
Det ser slik ut. United er ikke min favoritt, men det ser bra ut her. Maui er virkelig fint og kjøreturen til Hana er meget bra.
Tusen takk for at du leser og kommenterer rapporten, jb1 Fortsettelsen (hjemturen) kommer i morgen. Maui er en perle med nydelig natur! Jeg liker særlig godt variasjonen mellom å være på stranden og kunne kjøre over 3.000meter over havet.

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
Virkelig bra saker dette.
Takker så meget for hyggelig kommentar, Bergern

Quote:
Originally Posted by SASCC View Post
http://www.hemispheresmagazine.com/2...5Hr9wZZDYfS.97

Her er artikkelen btw, om noen vil lese en veldig polert reisebeskrivelse av Oslo
Hjertelig takk for linken, SASCC! En veldig god artikkel om Oslo de hadde i bladet. Kommer en rapport om SAS snart også - tur/retur New York

Quote:
Originally Posted by sirpjalle View Post
Takker og bukker så langt!
Takker hjerteligst for hyggelig kommentar sirpjalle Fortsettelse kommer i morgen, og krysser fingrene for at den faller i smak.

Quote:
Originally Posted by barca View Post
Takk for en spennende rapport til nå.
Tusen takk for at du legger inn kommentar og leser rapporten, barca Håper fortsettelsen faller i smak også.

Quote:
Originally Posted by OttoL View Post
Flott rapport Synes ikke maten ser så veldig spennende ut, men resten av produktet ser bra ut.

Ser frem til fortsettelsen.
Hjertelig takk for kommentar OttoL Jeg er helt enig med deg at maten ikke var veldig spennende. Dog veier desserten en del opp for inntrykket synes jeg, iskrem gjør seg på fly!

Quote:
Originally Posted by ruby1968l View Post
Takk for superfin rapport så langt
Takker for hyggelig tilbakemelding,ruby1986l Håper resten av rapporten svarer til forventningene også.

Quote:
Originally Posted by kekker View Post
TAkk for finfin rapport, drømmer meg tilbake til Maui.
Ser at din reise var noe mer komfortabel, enn min billigtur, men målet er så verdt det, selv om man er i kvegklassen..
Tusen takk for hyggelig kommentar, kekker Maui er definitivt en plass å drømme seg tilbake til. Natur, folkene, været, strendene. Listen er lang.