Så var det klart for turen
EWR-Millersburg-
ATL.
Her at jeg bare en frykt, og det var at Avis skulle hoste opp noe metal fra et land langt der borte, og jeg tenkte at ikke Fnat om jeg skal ha noe slikt møl, gleden var derfor stor denne kunne taes ut på veien,
Avis Ford Taurus
LTD FWD
Belegg 3/5
Kjørt 2300 KM
Grunnen til at vi like sågodt tok leiebil var at vi trengte den i OH, da vi skulle besøke Akron og Amish befolkningen. Prismessig var der ikke store forskjellen om vi hadde tatt DL hele veien og kun hatt bil i OH.
I Millersburg så overnattet vi på Hotel Millersburg, falt for hotellet som er i gammel Viktoriansk stil, dette selvom de ikke hadde frokostsall selvom de hadde egen restaurant. Rommet,
Peisestuen
Downtown Millersburg, unnskyld lampen, den kom etter huset
Rettsbygningen, første indikasjon på at her brukte de hester og
Vi hadde og en dagstur til Akron for å besøke litt forskjellige plasser, underveis så passerer en Canton hvor Pro Football Hall Of Fame ligger, nå er ikke det vår greie så vi passerte den elegant.
Men en plass vi fikk besøkt i Akron bl.a var Stan Hywet's Hall&Gardens. den var i sin tid residens for Seiberling's, som stiftet Goodyear og er nå et nasjonalt minnesmerke
Det som er flott i Amerika er at du trenger ikke jobbe så hardt for enkelte ting, du kan drive-trough det meste, og mens du bunkrer bilen så kan du handle litt til fisketuren og
Og så slipper du å koke og skrelle egg, snart slipper du vel å spise dem og