View Single Post
Old 18-08-2015, 20:19   #136
Rland
ScanFlyer Silver

Default Re: Hvilken IC rute vestover fra Norge tror du SAS annonserer i løpet av juni?

Quote:
Originally Posted by SQ321 View Post
Nå bærer ikke overskriften preg av gravende journalistikk...de burde kanskje ha byttet ut "nordmenn" med "nordmenn utenfor Østlandsområdet" eller noe...

Men artikkelen er uansett ikke relevant. Selvsagt vil folk stort sett foretrekke å fly direkte til riktig pris men for folk i distriks-Norge så vil de alltid måtte mellomlande for å reise IC med SAS. Så kan en evt diskutere hvor de foretrekker å mellomlande dersom de får velge, men det har ikke noe med denne artikkelen å gjøre.
Enig i at innholdet ikke er relevant for IC, men overskriften var en teaser... unngå Gardermoen.

Dette har ingen ting med hat til hovedstaden å gjøre, men for meg personlig finner jeg OSL mindre attraktiv som transfer flyplass enn CPH og AMS. Dette gjelder både for IC og Europa. Primært har dette med "toll-tullet" å gjøre. Sekundært finner jeg OSL mindre trivelig og sjarmerende som flyplass enn en rekke andre store flyplasser.
Og jeg trives i Oslo og har reist til eller fra OSL 1246 ganger siden den åpnet
Tilsvarende for CPH er 756 og AMS 214, så dette er ikke basert på enkeltopplevelser, men det som har satt seg hos meg over tid

Last edited by Rland; 18-08-2015 at 20:26.
Rland is offline