View Single Post
Old 18-07-2015, 23:44   #27
Norge Rundt På 14 Dager
ScanFlyer Gold

Default Re: Norge Rundt på 14 dager

Quote:
Originally Posted by kekker View Post
Fikk gleden av å møte deg på WF742 i dag, jeg bøyer meg i støvet og tar av meg hatten for det her!

Du er en humørspreder av dimensjoner, underholder halve maskina med live trip report og ikke minst flynerdekunnskap!

Jeg gleder meg til videre lesning, og ikke minst god tur videre!
Tusen takk var veldig hyggelig å hilse på deg også.

Var dersverre ikke det helt store været idag, overskyet og regn. Men strekket Namsos - Rørvik kan vel best beskrives som lavtflygning så flott utsikt. Og ellers en veldig koslig prat med kekker og et par andre passasjerer på strekket Trondheim - Namsos.

På fredag derimot var været strålende hele turen, med helt skyfri himmel og fantastisk utsikt over Jotunheimen, Jostedalsbreen, dype fjorder og skjærgård. Hadde og noen timer i Kristiansund hvor jeg fikk meg en flott sightseingtur med Sundbåten. Og en liten trimtur til toppen av Varden med nydelig utsikt over både byen, området rundt, øyene og havet.

Må i tillegg få rette en stor takk til damen som satt i billettskranken til SAS/Widerøe på Værnes i formiddag for svært god service. Flygningen min i morgen fra Trondheim til Torp hadde jeg fått billet categori C. Det som er er at på denne flygningen er kun 1A og 1B satt opp for C. Og 1A var alt opptatt da jeg gikk inn for å velge sete. For meg er vindusplass ganske så viktig når jeg flyr. Men ved henvendelse til bilettskranken fikk jeg meget god hjelp og fikk flyttet til et vindussete lenger bak. Her var det en dame som virkelig viste hva det vil si og yte service er.