Det var bare å kaste seg rundt, egentlig. Tyte ned til Flytoget.
Det er imidlertid en viktig stopp på vei til selve toget. Det er for å kjøpe Cappuchino på Garcon. Det finnes jo en million severdigheter i en metropol som Lillestrøm, men alle sammen nytes best om du har en Cappuchino fra nettopp Garcon i labben.
Alt det andre de har smaker egentlig digg det også. For ikke å snakke om blåbærmuffinsene. O' himmel... Det er 29,- vel investerte kroner, og jeg garanterer at du har dem med deg lenge (rundt midjen).
Som vanlig er jeg ekstremt beskjeden på håndbagasjen. Hater folk som fyller hyllene så jeg ikke får plass til min lille trillekoffert og douche-bag.
Anyway... denne gangen synes jeg faktisk jeg har god grunn. Det er masse datautstyr med. Inkl
NAS og greier. Det gjør bag'en drittung, og med en ryggprolaps som begynte å murre i forrige uke kan jeg ikke risikere å bære for tung for lenge. Så kofferten er der for å trille bagen på... eller noe sånt.
SKÅL
Lurer egentlig på hvorfor ikke Flytoget kan kjøpe nok togsett? Er bra lei av å sitte på rompa i gangen. Det skjer ofte.
Innsjekk går greit på automat. Flyet til Stavanger er stappfullt og det ser rimelig fullt ut videre til Houston også.
Bare å tyte opp til kantina og kjøre innpå litt frokost.
Planter og Clausthaler kanskje?
He he... Neida, jeg har ikke blitt sinnsyk. Eller, jo kanskje. Men ikke på den måten.
Dette er frokost for TRAVEL
LERS
Så håper jeg de har lastet Mikeller til Stavanger. Har aldri fått smakt disse.
Sjallabais.