Quote:
Originally Posted by sirpjalle
Er nok ikke enig med deg når det gjelder DY. Der er vi nok uenige! Men at man må besøke Lisboa! Det støtter jeg deg 110%
Ellers, fin fin rapport, og T2 må jeg si så rimelig begredelig!
|
Takk for kommentar

DY flyr en del destinasjoner som SK ikke gjør. Da er valget enkelt. Over fjellet fra
BGO til
OSL bestiller jeg ofte en stund i forvei, igjen er DY alltid billigere. Bolaget krever at jeg velger det billigste og det er helt greit for meg.
Dog, skal til spania om ikke så lenge. Da var SK billigere og samtidig med bedre avgangstidspunkt.
Quote:
Originally Posted by AirbusTrond
Takk, fine bilder fra Lisboa - lenge siden jeg besøkte den byen nå. Men savner klippfisken og de gode kakene, blant anna. Synd med den dårlige terminalen, så ikke ut som et strålende utvalg av portvin heller.
DY eller SAS? Velger det som er billigst, men synes at de nyere kabinene til DY og fungerende WiFi trekker klart opp.
|
Ja enig, en tar det som er billigst. Som oftest er det DY, men om noen dager var faktisk SK billigere enn DY nedover til varmere strøk. Uansett, takk for kommentar
Quote:
Originally Posted by krølle
Takk for fin rapport og fin bildedeling. Er alle de tatt med mobil kamera blir jeg misunnelig 
|
Jeg synes kameraet til Sony er helt håpløst sammenlignet med iPhone. Kan jo være at jeg leter etter begrunnelser til å kjøpe ny iPhone etter å ha lekt litt økonomisk tidligere i år. Jaja, takk for kommentar uansett