View Single Post
Old 31-05-2015, 00:06   #16
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Default Re: A340-500, Concorde og MD80

De neste dagene var jeg bl.a. innom Fox Theatre, ...

… kjørte Segway (det var utrolig gøy, er som å stå på carving ski!), CNN center-tour …

… og Coca Cola. Jeg ble faktisk invitert inn til hovedkontoret litt utenfor byen:

Sikkerhetsvaktene "expected" meg, noe jeg syns var løye. Her fikk jeg omvisning av Global leder for Business Development. Han var tidligere kollega med min professor på Masterstudiet mitt i Vancouver. Ganske tilfeldig med andre ord, og veldig morsomt.

Amerikanskkontor er noe annet en åpen kontorløsning:

En kul quote som sto på inngangsdøren til høybygget var:
"There is no limit to what a man can do or where he can go if he doesn't mind who gets the credit". Den har jeg tygget på i ettertid, og den har ført meg til en del interessante valg.

Deretter bar til Coca Cola museumet som er åpnet for alle:

Min favorittbrus i Norge, som de slutter å selge fra sommeren 2015:

Urge amerikan style, aka Surge

Som vanlig en obligatorisk tur innom HRC:

De fleste jeg traff i downtown Atlanta stilte meg spørsmål om hvorfor jeg var i Atlanta. Jeg sa det var pga. festival, og spurte tilbake hvorfor de spurte meg hva jeg gjorde her. Da sa alle at de bare hadde besøk av folk på business eller bekjentskap og få/ingen turister. Her har Atlanta en liten mulighet spør du meg.

Alltid morsomt å finne voss-vann, også i USA. Kommer ikke over at det er så populært som det er, ettersom jeg har badet i det samme vannet… :P

-----------------------------------------------------------

Da var det på tide å komme seg opp i lufta igjen, nok en gang med US Airways. Jeg er glad jeg fikk testet dem før, som de fleste vet, ble fusjonert med AA.