![]() |
God søndag folkens
Trodde jeg var limt fast i sengen i morges, kroppen ville absolutt ikke løsne fra bingen. Så djevelen i hvitøye og fikk kastet meg opp til slutt. Nå sitter man omsider på bussen for ny 12-timersvakt "oppi der". Bare å håpe på en rolig vakt. Ha en flotters dag.
|
Re: God søndag folkens
God morgen fra Mainz. Er på en liten førjulstur med ungene til Tyskland. Kona hadde julebord hjemme i går og da var det bare å rømme hjemmefra noen dager. Ungene fant det for godt å våkne 05:45 i dag. For øvrig en meget behagelig tur med Lufthansa nedover i går. Fløy en 737-500 med de mye omtalta tynne setene. Jeg synes ikke de er så ille. Meget behagelig service på turen med hvor de kom rundt med drikke flere ganger og ellers var rundt og spurte om det var noe mer man ønsket et par ganger i tillegg.
|
God morgen! 2. søndag i Advent!
Søndag for noen er sovetid. For andre er det kirketid! Her gjør man seg klar for dagens tjeneste. Ha en god søndag forumfolk! |
God morgen flyvenner :) idag står det langkjøringen på lista mi, etter det kanskje en tur ut på ENZV. Ha en fin Søndag videre folkens, forresten snart jul blir travelt da Hehe ha en riktig fin dag.
|
Mornings fra Frogner. Kroppen hinter såvidt om at det ble inntatt både øl og akevit i går. Men satser på at de gamle snart har søndagsfrokosten klar slik at jeg kan komme i balanse igjen. Lite konkrete planer, men får vel fikse litt administrativt arbeidet i forhold til vår nye leilighet. Ha en fin dag
|
Gooood Måååårning fra Stockholm!
Lader akkurat nå opp før en lugn dag med mye betting og fotboll framför TV:n. Men først ut en liten tur og benytte solen som lyser her idag, siden skal jeg bestille meg en liten reise trur jeg hvis jeg hittar noe bra! Ha en fin 2. advent og søndag. Kos dere! |
Mornings fra barteland. :D Her laver snøen ned,tjukk og blaut.Bare å holde seg inne, før opphavet kommer på middag. Ha en strålende søndag. :D:D:D
|
What a day to get in the air and gooo! ^_^
Deilige deilige dagen, endelig skal jeg "hjem" til Sandvika igjen. Også må jeg visst pakke litt ekstra pga reise enda lengre enn det i neste uke... Hm. Ha en like herlig dag! |
Mornings fra Bodø, hvor man nok en gang var oppe før sola for å rekke frokost.
Ikke at det er så vanskelig, da sola virker svært motvillig til å vise seg over fjellene. Tror faktisk at den plent kommer til å nekte å gjøre det fram til januar-februar en gang. |
Mornings, litt støl i kroppen etter å ha sittet ute en god del timer i går kveld med påfølgende pubrunde. Får stappe i meg litt proteiner og etterhvert sette kursen til Ekeberg for et lite party for familiens nyeste avkom.
Ha en fin søndag! :) |
God ettermiddag fra Sandnes, det er flott at dere har det bra men meg og dama hadde den verste dagen igår (spørsmål tas på PM)
Ha en fin dag videre |
God dag fra Nærbø.
I dag er det faktisk ikke storm her, så vi får satse på å komme oss utendørs en tur. Ellers blir det nok en rolig dag, men pinnekjøtt blir det til middag, så da er det god stemning!! En god dag til dere flytittere!! :-D |
God morgen fra Det Dype Sør! Godt å være hjemme igjen! Ble ønsket ettertrykkelig velkommen hjem i går kveld, og våknet til normal tid på morran, så det var den jetlag'en. Nå sitter jeg på verandaen med en kaffe og to glade hunder tett ved, og fruen er i gang med frokosten hører jeg.
Kofferten er lokalisert og scannet 'planeside' hos Delta, så i skrivende øyeblikk krysser den inn i South Carolina iflg Flifgtaware. Blir vel å kjøre ned på flyplassen for å hente den .. Delta kjører ikke ut savnet bagasje for oss som reiser på industry discount .. møkkamenn! |
God dag fra Stavanger!
Hadde en våt aften på byen i går, om en litt redusert. Mens mor er på turnering med børnene i heimen, så er far i full gang med indretjeneste og middagsforberedelser. Ha en fin søndag forumister! :) |
God søndag fra Bergen. For en gangs skyld er det nokså fint vær i byen i dag, noe som er overraskende etter den siste tids ruskevær.
Dagen blir - som de fleste andre dager - tilbrakt på det juridiske fakultet, og eksamen i tingsrett nærmer seg. Ha en flott ettermiddag og kveld forumister. Juleferie: T-13 |
God søndag fra Maura. Lat søndag, ble det. Ellers ble siste detalj av påskeferien 2012 spikret i går, da jeg endelig fikk bestemt meg for hvor jeg ville fly mellom to av byene jeg skal innom. Lillebjørn er også fornøyd. Han fikk sende mail til Joanna som jobber på et hotell vi skal bo på, og legge inn rideren sin. Merk at jordbærene er av den sjokoladedyppede typen.
http://i7.photobucket.com/albums/y27...s/5df46b46.jpg |
Quote:
God morgen... øh... "morgen" fra Lillestrøm. Lugnt skal det bli her også. En liten sykkeltur skal nok bli gjort unna. Senere blir det å se om AppleTV'en klarer å hoste opp noen fine filmer. En en fin vitersøndag alle sammen. |
Quote:
|
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=cguPj...eature=related |
God morgen fra Calgary, hvor det er -7 grader og mye snø. En skitur til Lake Louise sto på programmet i dag, men siden det har snødd noe ekstremt siden i går ettermiddag er det umulige kjøreforhold over hele Alberta så en får holde seg hjemme.
Nå er det bare 13 dager til jeg reiser på juleferie :) Ha en fin andre søndag i advent! |
All times are GMT +2. The time now is 00:26. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.