![]() |
Steder å spise/sitte før security i TRD
Jeg har visst fått en snau halvannen time "layover" på værnes i jula før ferden går med bil videre nordover. Finnes det noen steder i ankomst/før security på avgang hvor man kan slappe av med en matbit og kanskje litt strøm til laptop (regner med avinor har fikset gratis nett der oppe også?)?
|
Re: Steder å spise/sitte før security i TRD
Du trenger ikke gå ut fra sikker sone når du ankommer Værnes...om du går i transit kommer du inn i sikker sone, og der er utvalget bedre(selv om det er dårlig) enn i ankomsthallen ( som kun har en 7/11 )....
|
Hm. Det hadde jo vært et alternativ. Men frister ikke å la kofferten snurre på bagasjebåndet så lenge, spesielt ikke når den er full av julegaver. Men går kanskje an å kjøpe i sikker sone og ta med seg ut?
|
Quote:
Kan forresten ikke huske at det fins så mange steder å sitte landside :( |
Picnic (hovedkafeen) tilbyr ta-med mat. Strengt tatt ville jeg heller anbefale å ta turen bort til Radisson Blu. Tross alt bare 100 meter fra bagasjebåndet.
|
Hvis du ikke skal snu alt for mye på krona, ville jeg ringt Rica Hell, spurt om de hadde satt ut buffet'en, fått dem til å hente deg på flyplassen (evnt. ruslet de 10 minuttene det tar bort, hvis det ikke er for mye snø da).
Du får en helt fantastisk matbit og oppvartning. Så kan jo bilen nordover sikkert plukke deg opp der. Koster nok rundt en 300kr men absolutt verdt turen. Sjekk bare at de ikke har annet opplegg i jula. Hvis ikke ville jeg tatt med noe fra picnic eller upper crust på innsiden. |
Hotellene var ikke en dum ide, ser an snømengden der tror jeg. Var innom TRD ifjor sommer, og mener å huske det var noen sitteplasser ved 7-11 eller deromkring. Hvis ikke er det jo bare å tusle opp til avgang også, der er det vel større sjans for sitteplasser.
Takk for tips :) |
All times are GMT +2. The time now is 05:49. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.