Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   God fredags morgen fra Forus (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=91556)

sirpjalle 19-08-2011 06:50

God fredags morgen fra Forus

God morgen fra Forus!

Da var det fredag igjen! :colgate:

Ikke noe spennende på tapetet i dag gitt, kun jobb, masse jobb! :)

Ha en fin dag forumister!

SQ 777 19-08-2011 07:03

Re: God fredags morgen fra Forus

God morgen fra Athen.... Godt å komme vekk fra regnet:cool:

Speedbird 19-08-2011 07:10

God morgen fra Bergen!
Nok en interessant dag på jobb, og ettermiddagen går med til en tur i småfly! :)
I utgangspunktet Kaizers konsert med kjæresten i helgen, men det lukter offshore - så planene endres fort. :)

Ønsker alle forumister en riktig fin dag! :)

Martin 19-08-2011 07:15

G'morn fra OSL. Sitter og blomstrer ved gate 59 og venter på boarding av BA761. Amerika venter, men mer om det i en annen tråd.

God fredag og helg ønskes, og forresten hyggelig å se litt aktivitet fra Speedy her på forumet igjen :)

Speedbird 19-08-2011 07:16

Takk for det, Martin! :)
Riktig god tur forøvrig! Gleder meg til rapport! :D

pgaa 19-08-2011 07:28

God morgen fra Oslo.
Straks klar for ukas siste timer på jobb. Så blir det kjapp tur hjemom, før en setter kursen mot OSL og Stockholm hvor helgen skal tilbringes.

Ha en fin dag, og god helg. :)

Someone 19-08-2011 08:02

God morgen fra Oslo. Straks på tide å komme seg på for å bedrive litt inntekstsbringende arbeid. Noen små ærend i sentrum, før det blir en forsamling før morgendagens bryllup med venner av brudeparet. Så da blir det nok litt :drink: og et par :cheers: Ha en fin helg

kekker 19-08-2011 09:12

God formiddag fra DUS.
Sitter her å gaper(gjesper) etter å ha vært tidlig nok oppe, var litt smånervøs for kø på Autobahn, men vi kjørte i god fart og var følgelig lovlig tidlig her...

Starbucks here I come!!

En god dag til dere alle.

Bizflyer 19-08-2011 09:30

Regnfull morgen i Krsand!
Bandittene er levert på skole og i barnehage, og far er på plass på jobb.
5-6 timers søvn de siste nettene har ikke gjort noen underverker, så jeg satser på et par timer på øyet før jeg skal videre på neset jobb i kveld.
I morgen blir det hyttetur med grilling før jeg igjen må tidlig opp på søndag, noe jeg ikke gleder meg spesielt til. Gleder meg egentlig til neste fredag jeg! Er nok derfor jeg drikker!

BF:cool2

dc-8-63 19-08-2011 09:43

God morgen fra Løkkeveien hvor en allerede har vært i inntektsbringende arbeid siden 06:00 på tide med mere Espresso basert drikke ;-) - Hjem til Oslo i kveld og til ny bil - har også blitt en del av flyprat´s Underforum for oss som kjører Italiensk - dog 3 foran FBU4EVER - Ha en flott dag.

Fnate 19-08-2011 09:47

Det er fredag, hvilket betyr kake i lunchen. Det vil si om ca 1 time og 43 minutter.
Alt i alt er dette med på å gjøre fredag til en riktig god dag.

Ha en fjong dag!

mikro 19-08-2011 09:53

God morgen fra overskyede Asker. I dag reiser jeg til hytta til en venn på Norefjell og håper på fint og varmt vær :)

God fredag og helg!

Thomas 19-08-2011 09:56

Sikk-sakk-helgen er igang!
Fri idag, overtid imorgen, fri på Søndag, jobb igjen Mandag - flere som kommer til å slite med døgnrytmen! Sykkeltur er allerede unnagjort før regnet kom, og nå må man sette seg i sofaen med kamerat macbook å se etter en høsttur til Amerika!

orhel 19-08-2011 10:08

God morgen fra Bodø Rock City! Kaffe i koppen og full avslapping fram til i ettermiddag.

I dag er det første dag av Parkenfestivalen med bla Lissie, Motorpsycho, Håkan Hellström og Robyn på plakaten. Jeg er en av de 7500 som sikret seg billett i tide, andre har punget ut 6 ganger mer for helgepass på svartebørs. Det er med andre ord helt utsolgt!

Dette blir en bra dag! Ha en strålende helg! :drink :musikk

LN-FHU 19-08-2011 10:26

Go mårn fra et Trondheim badet i sol :cool: :cool: :cool:

Idag erre jobb og deretter småpakking til ei helg på hytta til svigers.Der står avslapping høyt i kurs etter ei rimelig hektisk uke.

Ønsker alle sammen ei strålende helg :) :) :)

LNv22 19-08-2011 14:03

God formiddag fra Oslo,

Her er man på kontoret for å unnagjøre den siste dagen før ferien!

Søndag settes kursen mot California hvor man skal tilbringe omtrent de neste tre ukene.

I ettermiddag/kveld er det fredagspils på kontoret, men mulighet for en tur ut etterpå.

Ønsker alle en fin dag!

AirbusTrond 19-08-2011 14:22

God ettermiddag fra cubo bar varna. Dagens andre tikroners inntas i 30+. en tur innom golden sands i går, for se hvordan "turistene" har det - ikke så ille, men her det halve prisen på det meste og stort sett lokale og en og Nben forvirra turist, som ikke kan skjønne at det ikke er flere turister nettopp her. :-) god fredddda!

LN-MOW 19-08-2011 15:49

Da har jeg plantet hekken på kontoret og det er like før jeg fyrer opp VPN'en .. Guttungen er avlevert på skole og jeg gjør klar til lang jobbhelg. Litt pakking må også gjøres da det nå kun er en uke til vi flytter.

Blir vel noenogtredve grader som vanlig med mulighet for bulder og brak utpå ettermiddagen.

All times are GMT +2. The time now is 01:47.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.