Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   God morgen fra Stavanger! (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=85414)

sirpjalle 02-05-2011 06:41

God morgen fra Stavanger!

God morgen fra Stavanger!

Mandag *urk* :drunk:. Kunne ikke helgene vare en dag lengre? ^_^

Vel, på tide å sette kursen mot SUS med snuppa, før hun skal på skolen og jeg skal på jobb.

Litt grått ute i dag, men kan vel egentlig ikke klage for det! :)

Vel, ha en fin en forumister! :)

dc-8-63 02-05-2011 06:43

Re: God morgen fra Stavanger!

God morgen fra Kolbotn - hvor en ble vekket 04:30 av den lille italienerinnen med nyhetene om at Bin Laden var funnet og drept av US Navy Seals.

sirpjalle 02-05-2011 06:45

Quote:

Originally Posted by dc-8-63 (Post 630101)
God morgen fra Kolbotn - hvor en ble vekket 04:30 av den lille italienerinnen med nyhetene om at Bin Laden var funnet og drept av US Navy Seals.

Ser det...

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10093058

Someone 02-05-2011 07:08

Strålende morgen fra Oslo. Snakk om å raskt komme i godt humør når man våkner til nyheten om at bin Laden omsider har fått kula han fortjente :) Vel, snart bærer det på jobb, hvor dagens oppgaver står i kø. Ser ut til at jeg blir kvitt endel ting gjennom finn.no idag, så leiligheten tømmes sakte men sikkert. Klart for andre serierunde idag, men tviler på at vi klarer følge opp første kamp sin noe heldige 8-0 seier! Ha en fin dag

jameson82 02-05-2011 07:27

God morgen ifra Lillehammer. Siste turnus natt snart over å en fri uke venter. Dagens nyheter er 70% glad nyhet og 30% hva skjer nå, kan neste lederen være dobbelt så gal? Ha en god ny uke forumister.

zico77 02-05-2011 07:51

God morgon frå Trondheim!

Ein flott solskinnsdag, ikkje mange plussgrader, men det blir vel litt meir lunk utover dagen :) Er godt i gong med dagens oppgåver, så det går seg til ;)

Ha ein fin dag alle saman!

JoeW 02-05-2011 08:06

Henger ut det amerikanske flagget, og kommer meg på biblioteket! Ha en god uke, alle sammen!

LN-FHU 02-05-2011 08:14

Go morn fra Trondheim #2

Som zico77 sier - en strålende dag i emning. Idag blir det middag til svigerfar etter arbeid, og litt opprydning i heimen tenker jeg :)
Dugnadstid i borettslaget i morra, så dagen går....

Ha en feiende flott 2.mai ;) ;) ;)

FBU 4EVER 02-05-2011 09:30

Ai, ai...en god natts søvn, og så våkne opp til akkurat DEN nyheten, da!
Dagen skal fylles med lystbetonte gjøremål. Klubbkveld i kveld. Og noe godt på grillen etter det.
Ha en fin dag.

Twin Otter 02-05-2011 09:46

God morgen fra Stavanger.
Det straffer seg å være optimist.
Å gå i shorts og t-skjorte til langt på kveld er nok ikke det lureste jeg har gjort. Så nå er jeg passe forkjøla.

Så jeg holder nok senga en stund til ja....

Ha en god dag forumister!

ENGM 911 02-05-2011 10:32

God morgen godtfolk. Flotte nyheter i morges. Sola skinner, jeg har langfri. Må denne uken gå i sneglefart :cool: Ellers blir det å se etter ute-møblement, 2 terrasser trenger sittegrupper! Han en fortsatt fin dag.

Madman 02-05-2011 12:10

God mandag.

En fridag er alltid en god start på uka. Blir vel å shine opp bilen litt så den ser presentabel ut, siden en mulig ny eier skal komme og se på den i dag. Ellers blir det litt luft under vingene i ettermiddag, da en påkrevd tur med instruktør skal gjennomføres.

Ha en flott mandag.

LN-MOW 02-05-2011 12:50

G'morgen, ja! Ble en kort natt .... *gjesp* ... skulle til aa gaa aa legge meg da jeg ble obs paa den likke plakaten i hjoernet paa tv'en om at Obama skulle holde pressekonferanse. Da dette er temmelig uvanlig for klokken halv 11 paa en soendagskveld, ble jeg sittende aa se og da Wolf Blitzer, John King og hele den 'tyngste' CNN-staben etterhvert dukket opp, var det klart at det var noe 'major' som hadde skjedd. Pressekonferansen ble en time forsinket, og nyheten sprakk etterhvert, men det var morsomt aa foelge de foerste reaksjonene paa Facebook og Twitter. Og det tok minst en time fra nyheten sprakk til den foerste norske nettavisen hadde vaaknet. Nattevaktene spart bort? ;)

Velvel - naa er han ihvertfall haibaesj, og jeg tipper han ble moett av 72 smaadjevler istedetfor de lovede jomfruene ...

Sol og fint i Alpharetta i dag. Haaper det holder noen dager.

Henshaw 02-05-2011 14:11

Jaja, siterer Pondus på Facebook:
"Osama Bin Laden død. Utrolig hva amerikanerne får til når Playstation Network er nede"

Ellers har jeg bestemt at de to neste ukene kan gå veldig veldig fort, onsdag starter det for min del, så må nok returnere til bøkene snart.

Bizflyer 02-05-2011 15:04

Så ble det mandag igjen! Dårlig søvn i natt. Sovnet ikke før i 4 tiden, og da var man trøtt som den berømte strømpen da klokka ringte 0715.
Det var Øyvind Loven på Radio Norge som brakte meg nyheten om at Bin Laden var kverka. Håper de også får tatt kverken på brødrene hans snart. Jeg tenker på Sjoko Laden og Marme Laden spesielt. Jeg regner med at Osama fortsatt er å finne ganske så rødglødene i skjærsilden og at han vel blir der og godgjør seg noen måneder til før han finner sin plass ved Adolfs side nede hos han med horna.

Måtte dette være begynnelsen på slutten på Alf Kaida og Taliban!

Fortsatt god mandag! Selv satser jeg på en ettermiddagslur!!

BF:cool2

Polaris 03-05-2011 00:40

Ingen som har kost seg med denne passende sangen i dag da? :o

http://www.youtube.com/watch?v=IhnUgAaea4M

All times are GMT +2. The time now is 00:58.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.