![]() |
Feil på billettbestilling - www.sas.no
Det ser ut som sas har problemer med bestillingssidene sine.
Jeg prøver å booke billetter t/r bgo - ewr i mai, men billigste alternativ beløper seg til drøye 16.000,-. Av en eller annen grunn kommer ikke vanlige eco billetter som alternativ til tross for at "vår laveste pris" velges. For andre måneder enn mai fungerer det forøvrig fint. Bergen (BGO) -Newark (EWR) ma 16 mai 2011 (Economy Extra - Full Flexible) Voksen 8 723 NOK Voksen 8 723 NOK Newark (EWR) -Bergen (BGO) lø 21 mai 2011 (Economy Extra - Full Flexible) Voksen 8 540 NOK Voksen 8 540 NOK |
Re: Feil på billettbestilling - www.sas.no
Så det samme her om dagen da jeg skulle søke etter EcoExtra til Dubai, bare Eco og Bus som ble vist.
Flightstats viste 9 ledige i alle klasser. |
Søkte på et par andre nettsteder og det virker faktisk være fullt eller bare fleksible billetter i economy på dagene du nevner, og det er derfor ikke det kommer opp som alternativ. Ser det kommer opp 22/5, men det virker være fullt 21/5
Jeg har ihvertfall ikke klart å finne billetter til under 15.000 t/r med SAS (både via OSL, CPH, OG ARN) på de datoene du nevner. |
Pussig dette. Tittet på CO samme datoer. 15.215 i B-klasse som billigste med CO codeshare BGO-OSL...:drunk:
|
Tok en ny titt på CO. Hvorfor ikke endre reisemål ? CO tar kr 7.351 til HNL på dine datoer. Stopp i NYC på veien hjem. Samtidig vel 17.000 onePass ppeng :colgate:
|
Sjekket også billetter til NYC de to siste ukene i Mars og det er samme priser da. Men det gjelder ikke bare SAS. Continental skulle ha like mye, så det virker som om etterspørselen er voldsom. ebookers og lignende fikk knapt opp noen ting.
Swiss hadde billig til rundt 3500,- da. De og BA har tilgjengelighet så det holder. |
Sliter fortsatt med problemet at når jeg bruker lap-top og hjemme-pc så vil ikke systemet fange opp avreise og destinasjon. Man setter jo inn 3-bokstavskode og så gjenkjenner systemet hvor man skal. Det funker ikke. På jobb-PC funker det. Jobb-PC og laptop er satt opp med samme operativsystemer og mottar de samme oppgraderinger, så hvorfor det ikke funker derfra aner jeg ikke.
Hvis det er flere som har samme problemet, må jo dette vises hos SAS ved at de selger færre billetter. Mener å huske at det var flere som hadde samme problem når de introduserte de nye sidene sine. BF:cool2 |
Det jeg ikke forstår er at jeg titttet på seatmap på CO 39 den 16. mai.
Veldig få seter er tatt og CO gir alle muligheten av å velge sete i bestillingsprosessen. Det er kun 17. mai som er ekstra fridag i denne perioden. Min CO 39 til mandag f.k. har jeg sett langsomt men sikkert bli fyllt opp. Min CO 39 17. april er i ferd å bli full. Men min CO 39 den 8. juni er like tom som den 16. mai. Men jeg har ikke sjekket prisene til EWR på mine datoer . Fortsetter videre alle tre til LAS-HNL-MSY til meeget lave priser med mulighet til stop i NYC på veien hjem/ut.. Vegas til mandag var som nevnt i en tidligere tråd et par hundre kr billigere enn EWR på samme datoer, og derfor tar vi Vegas først, så NYC... ( Som min SFO i oktober ) |
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:35. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.