![]() |
Spørsmål om Ryanair kampanje
Heisann
Jeg er ikke sikker på hvor lenge Ryanair har disse 24 kr billettene de reklamerer for. På annonsen står det "bestill innen midnatt lørdag", men det i vilkår ståre det: "salgsperiode fre 10 des - lør 11 des" Betyr dette at tilbudet går ut nå til midnatt, eller i morgen midnatt (natt til søndag) Skulle vel tro det gjelder til i morgen, men er ikke sikker. Spør derfor ekspertisen her inne.. |
Re: Spørsmål om Ryanair kampanje
er imorgen lørdag:) 11.12 klokka 23.59 + 60 sek
|
Supert!
Da har jeg litt bedre tid på å få med meg folk. Takk for svar! |
Noe annet er jo at når nok biletter blir solgt så øker jo prisen før den fristen.
|
Takk for at dere nevnte denne kampanjen. Nå er to billetter Rygge - Venezia Treviso med Ryanair bestilt med utreise 13 januar og hjemreise 16 januar.
Og prisen, jo 306 kroner med kun håndbagasje og av dette er 210 kroner gebyr for å betale og få sms bekreftelse. |
Hender det egentlig noen gang at Ryanair ikke har kampanje med billetter til under hundrelappen som KUN varer to dager.. Bare for å bli fornyet med en ny kampanje isv.. Mitt intrykk er at så lenge man ikke skal reise fredag til søndag er det stort sett alltid "kampanjebilletter" å få..
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 03:23. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.