Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Bookingklasser på SK og EB-poeng...? (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=7611)

TOS 06-09-2005 12:26

Bookingklasser på SK og EB-poeng...?

Jeg er sikker på at dette har vært oppe tidligere, men jeg spør nå likevel:

Hvilke klasser får man full uttelling på bonuspoengopptjening og hvilke gir redusert uttelling (på SK)?

Jeg oppdaget nemlig at jeg på forrige tur til London (pris 4220 TOS-LON t/r) at jeg fikk full uttelling en vei, men ikke den andre veien, og ble litt overrasket fordi prisen jeg betalte ikke var veldig lav.

jy

CK 06-09-2005 12:30

Re: Bookingklasser på SK og EB-poeng...?

nå husker jeg ike i farten hvilke klasser som gir 100%, men det er godt mulig at du har fått fulle poeng for den ene veien og ikke den andre, siden det er mulig å kombinere bookingklasser - slik at du reiser på en superbillig billett den ene veien, og en noe dyrere den andre veien - kombinasjonen blir jo en pris midt i mellom...

TOS 06-09-2005 12:38

Quote:

Originally posted by CK
nå husker jeg ike i farten hvilke klasser som gir 100%, men det er godt mulig at du har fått fulle poeng for den ene veien og ikke den andre, siden det er mulig å kombinere bookingklasser - slik at du reiser på en superbillig billett den ene veien, og en noe dyrere den andre veien - kombinasjonen blir jo en pris midt i mellom...
Det var nok noe slikt jeg også tenkte, men det er ikke alltid så greit å vite hvilke bookingklasser man ender opp i. Jeg har inntrykk av at dette gjelder spesielt ved bestilling via wideroe.no, fordi jeg synes å huske at jeg stort sett alltid har fått oppgitt bookingklasse når et reisebyrå gjør jobben for meg.

Guest 06-09-2005 12:45

fuld oversigt ligger på SAS.dk under Eurobonus fanen

DY 06-09-2005 12:50

SAS DK;)

Og på SAS.no finnes det også en oversikt....men krever litt mer leting. Fant den, får ikke linket den her.

TigerBlack 06-09-2005 13:31

Evt så kan du se om denne linken funker

DY 06-09-2005 13:51

Quote:

Originally posted by Scanor
Evt så kan du se om denne linken funker
Ånei - den funker nok ikke for deg heller...hehe:smokin

TOS 06-09-2005 13:53

Lenken som jens la ut fungerer fint. Takk skal du ha.

JY

DY 06-09-2005 13:56

Ok da beklager jeg...funker fortsatt ikke for meg så jeg postet den ikke i utgangspunktet.

Sikkert noe galt med PC'n her....vansker me då logge på meg på her på forumet også hver gang.;)

TOS 06-09-2005 14:22

Quote:

Originally posted by DY
Ok da beklager jeg...funker fortsatt ikke for meg så jeg postet den ikke i utgangspunktet.

Sikkert noe galt med PC'n her....vansker me då logge på meg på her på forumet også hver gang.;)
For ordens skyld (sånn at du ikke skal lure på om det er bare din PC det er noe galt med...;) ): Det var SAS DK lenken som fungerte. Lenken som Scanor postet fikk jeg ikke til å fungere.

DY 06-09-2005 14:36

Uff da....er nok altfor rask med å beklage for meg. ;) Takk

Superhai 06-09-2005 15:10

Scanor sin link

All times are GMT +2. The time now is 13:25.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.