![]() |
Bookingklasser på SK og EB-poeng...?
Jeg er sikker på at dette har vært oppe tidligere, men jeg spør nå likevel:
Hvilke klasser får man full uttelling på bonuspoengopptjening og hvilke gir redusert uttelling (på SK)? Jeg oppdaget nemlig at jeg på forrige tur til London (pris 4220 TOS-LON t/r) at jeg fikk full uttelling en vei, men ikke den andre veien, og ble litt overrasket fordi prisen jeg betalte ikke var veldig lav. jy |
Re: Bookingklasser på SK og EB-poeng...?
nå husker jeg ike i farten hvilke klasser som gir 100%, men det er godt mulig at du har fått fulle poeng for den ene veien og ikke den andre, siden det er mulig å kombinere bookingklasser - slik at du reiser på en superbillig billett den ene veien, og en noe dyrere den andre veien - kombinasjonen blir jo en pris midt i mellom...
|
Quote:
|
fuld oversigt ligger på SAS.dk under Eurobonus fanen
|
SAS DK;)
Og på SAS.no finnes det også en oversikt....men krever litt mer leting. Fant den, får ikke linket den her. |
Evt så kan du se om denne linken funker
|
Quote:
|
Lenken som jens la ut fungerer fint. Takk skal du ha.
JY |
Ok da beklager jeg...funker fortsatt ikke for meg så jeg postet den ikke i utgangspunktet.
Sikkert noe galt med PC'n her....vansker me då logge på meg på her på forumet også hver gang.;) |
Quote:
|
Uff da....er nok altfor rask med å beklage for meg. ;) Takk
|
|
All times are GMT +2. The time now is 13:25. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.