![]() |
Nytt forsøk Gardermoen...
Hvis alt foregår ok helsemessig, så håpe eg at eg befinne meg på OSL mandag til onsdag nå til uken, så hvis noen skulle være i nærheten eller ønsker å ta turen - så hadde det vært svært kjekt å fått hilset på... Hvis dere ser en litt reservert kar med halvlangt hår, og en svart Caravelle med en blank Sûd Aviation Caravelle på bakluken, så er det altså gamle Oanes som igjen har tatt turen over fjellet...
hei å hå H |
Re: Nytt forsøk Gardermoen...
Godt timet nå som veien til vollen er oppgradert! :up:
|
Quote:
hei å hå H |
Håpe du har været med deg Harald... sånn det ser ut på yr nå så kan det virke som det blir en ny fuktig tur.
hurvert |
Quote:
H |
mener å ha lest en plass at yr.no tar feil i 50% av tilfellene da ;)
|
Quote:
hei å hå H |
Å ta feil er én ting, å vise tendenser er en annen ting. Følg med på de STORE tendensene, kommer det lavtrykk eller høytrykk? Og ikke minst, ta det "på sparket" så nært avreise som mulig. Jeg opplever yr.no som "mer pessimistisk" med sitt langtidsvarsel (og dermed får de oftere rett... hehe) enn storm.no som noen ganger får veldig rett på langtidsvarselet, andre ganger veldig feil.
Hilsen en værsjuk nordlening som har bodd på yr.no/storm.no de siste 2 månedene :p PS: Nå skal det sies at kystklima og innenlandsklima er to forskjellige ting, kystklimaet kan være mer ustabilt så jeg ville satset på at yr.no(og storm.no) har "tendensiøst rett" i sine langtidsvarsel om Oslo... Lykke til :) |
Velkommen tilbake Harald. Vollen er rensket for vegitasjon og det er laget større parkeringsplass, veien inn er også betydelig utbedret. Ta gjerne med reportasjevogna og camp på vollen.
Vi sees en av dagene.... |
Velkommen skal du være. Stikker nok innom for å hilse på skal du se.
|
Takk for hyggelig tilbakemelding... Nå ser det ut som jeg reiser bortover tirsdag eller onsdag - og blir kanskje til lørdag...
hei å hå H |
Quote:
Så enig så enig. Og som meteorologene sier - les tekstvarselet for å få helhetsbildet. Tegnerseriene er automatisk generert og blir for unøyaktige med ustabilt vær. (Ikke minst de på baksiden av avisene som har et symbol for hele dagen :rolleyes: ) Quote:
|
Quote:
H |
Quote:
|
Harald, i store trekk ser det vel bra ut lørdag, søndag, mandag og tirsdag. Er du på vei??
|
All times are GMT +2. The time now is 19:29. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.