![]() |
Beste seter SAS 737-700?
Skal ut å fly charter (:rolleyes:) på lørdag med SAS 737-700.
Har prøvd å søke litt i forumet og sett på Seatguru som ikke har dette flyet en gang. Noen som har tips ang seteplassering? :) Er en gruppe på fire som skal sitte sammen... |
Re: Beste seter SAS 737-700?
Då kan du glömma seating. Denna sätts av det bolag du beställer resan av och ni seatas baserat på matbeställning/tax-free påsar etc. och check-in har INTE tillåtelse att ändra dessa. Grupper seatas NÄSTAN alltid tillsammans.
|
Det er korrekt, regner med du reiser med Apollo, det er de som bestemmer seating. Ta en telefon å spør dem om nødutgang event.
|
Såpass ja :8:
Har gode kontakter hos check-in, men da får man vel bare ta det man får.. :) |
Quote:
Trevlig resa med oss! |
Regner med vi greier oss uten midtgang denne gangen siden det ikke er av de lengste flightene (3:20) :)
|
Jeg reiste med SAS charter nå på lørdag, og Apollo svarte da på telefon at SAS ikke tilbyr setereservasjon (kun komfortklasse, og der var det ikke noe ledig).
Ser at en rekke andre flyselskaper Apollo bruker kan tilby setereservasjon, så jeg blir litt usikker på om det er flyselskap eller reiseselskap som styrer dette? |
Quote:
https://secure.paxport.net/sas/services.xo?lang=da |
Da blir det sannsynligvis LN-RPJ, noen erfaringen med denne maskinen?
|
Den får jobbet gjort ;)
|
Låner denne tråden litt, siden den handler om samme tema.
Skal ut å fly 737-500, og det er en stund siden jeg fløy med disse. Hvilke seter er best i disse gamle metallrørene? :) |
Kort fortalt, 10A og F. Utenom disse gjelder så langt frem som mulig.
|
Takk, Hickok. Da skal jeg sørge for 10F neste gang. ;)
|
Sitter nesten alltid på 1D eller 1F, synes de er best både i 73G og 735. Sist ombord og førstemann ut gjør at man slipper mer tid i flyet enn nødvendig.
Når det gjelder charter og seating kan dette være litt vanskelig dersom man ikke har muligheten til å kjøpe seg opp. SAS sier at det er charterselskapet som styrer, mens charterselskapet sier at SAS ordner med seating. |
Synes ikke 1F er bra på 737-700,
´mangler´vindu, dvs. det som er der er nesten bak stolen. Beste sete i en SK 737 er 1F på 737-400, suveren plass og utsikt :) |
All times are GMT +2. The time now is 03:00. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.