![]() |
Hvem er først ute med LH 380 ?
Hvem her på forumet er først ute med LH 380 og kan avgi rapport ? Det må vel snart være en.. Jeg har satt opp mai 2011 som mulighet ( den vanlig "røm 17. mai tur " )
|
Re: Hvem er først ute med LH 380 ?
1 oktober, NRT - FRA på F class. Kommer nok en liten rapport
|
Quote:
Eller har jeg gått glipp av noe! Uansett: God fornøyelse, og jeg gleder meg allerede til den tripreporten! Håper den også vil inkludere bilder!?!;) BF:fly |
Kunsten er å bestille mens det står oppført som 747, også bytter desverre LH til A380 to mnd etter du bestiller.
|
Quote:
|
FRA-JNB-FRA i desember i F. Utsatt for samme equipment change som nevnt over :colgate:
|
Hva er så fantastisk med Lufthansas A380 sammenliknet med andre selskaper som allerede har mottatt denne maskinen? Synes for all del det er flott at Lufthansa promoterer maskinen så mye, men må innrømme at jeg begynner å bli litt lei ... De siste to årene har det jo ikke vært en utgave av Lufthansa-magasinet uten en A380-artikkel, ikke et nyhetsbrev i e-posten, osv. ...
|
Litt OT, men jeg må si meg delvis enig med FlightDeck her. Sett i lys av Emirates seneste bestilling av A380, som visstnok skulle gi selskapet 90 stk totalt, er det litt morsomt å se all ståheien Lufthansa drar i gang for sin første maskin. Synes de heller burde tenke på å utbedre torturkammeret som LHs 747 Economy representerer...
Noen som vet hvor mange A380 LH har bestilt? De bør jo absolutt føle presset fra Emirates' satsing. |
[QUOTE=ILS2;518747]Synes de heller burde tenke på å utbedre torturkammeret som LHs 747 Economy representerer...
Quote:
|
Hva skal Emirates med så mange A380?
|
Quote:
Det diskuteres her: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=66393 </mod> |
All times are GMT +2. The time now is 03:22. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.