![]() |
God morgen!
Da sitter jeg paa hotellet og venter paa at klokken skal bli tid-til-aa-dra-til-flyplassen. Har pakket mesteparten av stasjet mitt, og er egentlig klar til aa dra ...
Solen skinner fortsatt, det er over 20 grader og jeg gleder meg til aa komme hjem ... Kjerra er smekkfull, jeg akter aa slumre meg soerover paa 24A ... Men 10. juni blir det ny tur nordover - da skal jeg til Anchorage! |
Re: God morgen!
glad eftermiddag fra Asker. Solen skinner, men HEI som det blåser. Litt pakking i dag før avreise til ACE tirsdag. Det slkal bli godt å ha en ukes ferie og bare slappe helt av.
|
Quote:
Takker for bilder fra Fairbanks, og god tur hjem......:hi2 |
God afton ¨från ARN. Sitter och väntar på NB757 som dras med 25 minuters försening. Troligtvis så blir det boarding om 5-10 min och då kan jag inta plats 08C. Lite trist att resa neråt igen. Träffade många vänner som jag inte har sett på länge. Desvärre blev det ingen tur till Savipix2 på grund av tidsbrist (vi får ta det till sommaren).
Solen skiner riktigt vackert just nu såsom den bara kan göra här uppe i norr i slutet på Maj. Bonne soirée |
All times are GMT +2. The time now is 01:54. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.