![]() |
Salg hos BA fra OSL fra 4. januar
Eksempler:
OSL-BOS fra 3639 NOK OSL-LAS fra 5002 NOK OSL-NYC fra 3554 NOK OSL-LAX fra 4827 NOK OSL-DXB fra 2894 NOK Quote:
Ser ut som overskriften på den siden er feil. I følge "Terms and Conditions" så er disse prisene først tilgjengelige fra mandag 4. januar. |
Re: Salg hos BA fra OSL fra 4. januar
Det passet da aldeles utmerket! Driver akkurat og sjekker priser med BA for neste års sommerferie. Men da tar jeg meg noe kaldt og drikke og venter til mandag.
Håper det blir noen rasende festlige WT+ priser også. Det pleier ofte å følge med. |
WT+ er hvertfall på salg ex LHR
|
Første nettverksselskap som smelte igang med nyttårssalg skal trolig få æren til å frakte meg til DXB. 2800,- ser bra ut, så BA er foreløpig favoritt!
|
Da var salget i gang. Ser dog ut som om de har justert litt på prisene i forhold til de jcnorway har ramset opp. F,eks, har DXB økt fra 2984 til 3394..
|
Meget hyggelige priser. Skal prøve å få besøkt en venn i NYC til våren, hadde bestilt i dag hadde jeg bare visst om jeg får fri fra jobben en fredag eller mandag..
Blir litt vanskelig å få mye ut av fre-søn OSL-NYC-OSL... |
Quote:
Og om man leser Terms & Conditions, så står det: Quote:
Så man må strengt tatt ha fri en dag for å få noe til den prisen ;) |
Darn!!!! De har utelukket sommeren fra salget. Ooooog det var ikke noe salg på WT+ fra Oslo - NYC ihvertfall. Frister ikke mye med apekatt-sete på ferietur.
Synes ofte det har dukket opp egne salg i premium kabiner for sommeren derfra jeg. Men det kommer kanskje først når panikken inntreffer litt utover våren. |
All times are GMT +2. The time now is 00:09. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.