Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   God tirsdag morgen (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=52531)

Utflyttet 06-10-2009 05:13

God tirsdag morgen

Er ikke ofte jeg starter disse trådene, men i dag passet det.

Allerede en time i gang med dagen, og har ymse papirarbeide for å hold meg lykkelig. I dag har jeg til og med papirarbeide i gang for å bestille flybilletter litt rundtom. Kansje noen her vet om WIAS kan utstede QR-billetter?

-A

EB 06-10-2009 05:48

Re: God tirsdag morgen

Glad tirsdag. Snart på jobb og klar for en arbeidsdag med både interne og eksterne møter. I ettermiddag blir det Fly&Vin... Ha en strålende dag!

LN-AØR 06-10-2009 06:28

God ettermiddag fra Sydney hvor skoledagen er ferdig, men allikevel gjenstår mye arbeid. Nå blir det å sette seg ned å skrive en markedsplan. Ikke akkurat noe man har lyst til i strålende solvær.

Merker forøvrig at det har blitt vanskelige å følge med på forumet etter vi stilte klokken her nede. 9 timers forskjell nå, og værre blir det. :drunk:

Ha en flott dag!

sirpjalle 06-10-2009 06:38

Riktig god morgen fra Forus!

Da var atter en dag i full gang, men først er det å få seg påfyll i koppen før dagen fortsetter.

Masse og gjøre og alt for lite tid blir vel dagens motto! :drunk:

Ha en fin dag forumister! :)

mikro 06-10-2009 06:52

God kveld fra Calgary. Ca 1 grad og klarvær for øyeblikket. Vært en del stress det siste døgnet med masse lekser og, i morgen er det matteprøve og en undersøkelse av syrer og baser i kjemi. Ser virkelig fram til onsdag hvor en av KLMs A330 skal fly oss over dammen og hjem til Norge, for noen dager :D

Ha en fortreffelig tirsdag folkens :up:

zico77 06-10-2009 07:07

God morgon frå Trondheim!

Ikkje noko revolusjonerande å fortelle på desse kantar. Kortare dagar, lengre netter -eller mørkare dagar om du vil ;) I kveld er det generalforsamling i bbl, så der forsvinner nok det som er att av dagen etter jobb.....

Ha ein fin dag alle saman!

Utflyttet 06-10-2009 07:19

En lokal nettavis vil tydelig svartmale situasjonen her i Bergen med tanke på hvor mye regn som er meldt:

http://friends.grandiosa.net/~alexh/skipsfart.jpg

-A

Someone 06-10-2009 07:47

God morgen fra Oslo. På tide å komme seg på jobb. Idag skal det produseres power point slides til den store gullmedaljen, samt en lunch møte og en telco med en fyr fra London som forsøker selge meg noe står på programmet. Fly&vin ikveld :cheers:

LN-TIB 06-10-2009 07:48

Go morgen fra Harstad. Kaldt og rimete ute, så har en rolig morgen hjemme mens jeg venter på at Dekkmann åpner for å få lagt om til vinterdekk. Kjekt å ha i disse dager!

Ha en strålende dag.

CK 06-10-2009 07:51

God tirsdag morgen fra Solna. Startet dagen med en løpetur i Hagaparken, men glemte hanskene så det blir litt kaldt på lankene de første 30 minuttene. +3 grader i den svenske hovedstaden. Ser ut til at Kronprinsessan Victoria enten allerede har, elller snart vil, flyttet inn i slottet sitt i Hagaparken, for i dag var det plutselig høye gjerder og vakter rundt slottet hennes. Kanskje jeg treffer henne på løetur en morgen?

Nytt Ukens Bilde på Scanair.no i går kveld, samt oppdatert Sundt Air og FEEL Air

Savipix 06-10-2009 08:02

God morgon från Uppsala

-1 grad här 80km norr om CK och en lång dag med mycket arbete och ett par möten som förlänger den ytterligare. Har dock haft en riktigt fin start på veckan och det ser ut att bara fortsätta i samma takt.

Önskar alla forumister en fin dag!

JetBlue 06-10-2009 08:04

God morgen fra Oslo. Det bærer rett på et formiddagskurs i dag, så da så...

Desk pilot 06-10-2009 08:46

God morgen fra halvveis nordover i landet. Litt nattefrost i natt, men ikke verre enn at det gikk greit å sykle til jobben i morges. Håper på en rolig arbeidsdag uten alt for mange avbrytelser. Papirbunkene og mailene har hopet seg opp i det siste. Det er på høy tid med en runde indretjeneste på kontorpulten! ^_^

Bizflyer 06-10-2009 08:50

Gudd meuning fra Krsand!

Grått i dag og det er meldt godt med regn utover dagen. Godt man jobber inne.
Masse arbeidsoppgaver som må falle på plass i dag før det blir Oslo og Color Fantasy i morgen.

CK: Var alle premiene i fotokonkurransen til vinneren, eller drypper det noe på 2. og 3. plass også??

T-38!!

BF:cool2

JoeW 06-10-2009 09:23

En liten forsovelse etter utskeielsene i går kveld - men på plass til forelesningen er man ihvertfall. Corporate Finance-forelesning på programmet fra 8-16, nokså heavy, men får satse på at man blir klok av dette!

learjet 06-10-2009 10:05

God morgen

Her er snuppa levert i barnehagen og frokosten er inntatt. Nå blir det å ta ut vogna og trille en liten tur med lillebror.

I ettermiddag blir det fly & vin

S

jcnorway 06-10-2009 10:11

God morgen forumister!

En litt mer overskyet dag i hovedstaden enn i går.

Mye å gjøre på jobb, men det er mye bedre enn det motsatte.

Får besøk av en kjøkkenkonsulent i ettermiddag, noe som setter en effektiv stopper for min deltakelse på "Fly&Vin". Ønsker alle dere som skal være med en hyggelig aften i godt selskap!

Ha en fin tirsdag!

Someone 06-10-2009 10:27

Quote:

Originally Posted by learjet (Post 425475)
I ettermiddag blir det fly & vin

S

Da sjekker jeg deg inn ;)

Quote:

Originally Posted by jcnorway (Post 425478)
Får besøk av en kjøkkenkonsulent i ettermiddag,

Fancy ord for kokk? :p

jcnorway 06-10-2009 10:49

Quote:

Originally Posted by Someone (Post 425485)
Fancy ord for kokk? :p

Hadde det bare vært så vel :rolleyes: :stir

OJB 06-10-2009 11:06

God formiddag fra Jar,
Høstferie.... intet annet til en forandring.
Det blir en dag med avslapping før kursen settes mot Hardangervidda for å nyte høstfjellet på hyttta.
ha en fin dag alle forumister.

All times are GMT +2. The time now is 02:51.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.