![]() |
Hurra? Nå ligger OSL inne på singaporeairlines.com
Det var på tide. Genialt, men jeg ble litt overrasket over hvor sabla dyrt det var for OSL-SIN (November monkey ca 12t)
http://www.singaporeair.com/saa/en_UK/index.jsp |
Re: Hurra? Nå ligger OSL inne på singaporeairlines.com
Har de tenkt å åpne rute til OSL?? :colgate:
BF:cool2 |
Så etter nå, men fant ikkje OSL der.
|
Quote:
Jeg likte godt at alle alternativer dukker opp - vi cph/cdg/lhr osv. Men jeg fatter ikke prisene. Søker man fra London til Singapore så kommer prisene på 5-6 tusen. De kan vel ikke ta 5-6 tusen for den deprimerende SAS snutten fra Oslo? |
De er jo ikke direkteruter da, men via FRA eller FRA/CPH.... Så noe ny rute er vel dette ikke....
(Hvis det første innlegget antydet det da...kan jo være skjult humor her...;-) |
Quote:
|
Quote:
|
Dette er fordi LH sin kveldsavgang fra OSL til FRA er dukket opp som SQ codeshare, SQ2133.
-A |
Når det gjelder prisen, så høres ut som om de kanskje ikke har filet noen carrier fares, alternativt filet dem kun ene veien. Har litt av det samme "problemet" selv - vi har priser f eks TRD-KUL filet i alle GDSer, men ikke KUL-TRD.
|
Mottok mail fra Singapore Airlines i dag med litt mer behagelige priser og link til norsk hjemmeside.
Quote:
Edit: Og "NO" på "milage accrual" selv for en pris på 11.000 går jo SK's 25% booking-klasser en høy gang. |
Quote:
-A |
All times are GMT +2. The time now is 15:20. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.