![]() |
Bay Tour del 2
1 Attachment(s)
Jeg tror ikke jeg tar i hvis jeg sier at det er flere småfly på denne ene flyplassen enn vi har i gamlelandet.
|
Re: Bay Tour del 2
1 Attachment(s)
Vi dro videre vest ut til kysten og til Half Moon Bay. Kjent fra flysimulatoren Flight Unlimited II fra midten av 90-tallet. :D
|
1 Attachment(s)
På finale bane 30. Hvem trenger vel Maho Beach på St. Maarten?? :up:
|
1 Attachment(s)
Så til dagens høydepunkt, videre nordover kysten til byen ved bukten. (høres bedre ut på engelsk!!) :wow:
Noen som hadde kjørt Highway 1? |
1 Attachment(s)
Inn over fruen selv.. Er hun ikke pen?
Mangler bare å gå over og båt under, så har vi allerede gjort unna fly over, kjørt over, og syklet over. |
1 Attachment(s)
Alcatraz
|
1 Attachment(s)
Og helt tilslutt den vakreste byen i USA, om ikke i verden. (foruten Sandvika:p)
|
V A K K E R T ! ! !
|
Veldig bra! Jeg synes det er veldig kjekt å lese disse rapportene. San Franscisco er definitivt en fin by, ja.
|
Quote:
|
Apropos under bruer; har en liten drøm om et lokalt stunt her i Kr-sund. Starte lavt over Dalesundet, fly under Nordsundbrua, lavt tvers over havnebassenget for så å avslutte med å fly under Sørsundbrua....:biggrin
Tro hva som skal til for å få lov til å gjøre noe sånt? Synes jeg ser tilsynet: :naughty: |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:25. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.