![]() |
Filmsnutt
For dem som IKKE vil se slikt....ikke klikk på linken!
http://www.funnypictures.dk/funny-picture-498.htm |
Re: Filmsnutt
Feil tittel på siden..."funny" beskriver vel ikke dette!!! Hvordan gikk det egentlig med 767`n fra Ethiopian? Var det overlevende?
|
Klikka på linken allikevel jeg da, men skjønner kanskje ikke helt koblingen mellom filmklippene og ordene "funny" og "jokes"....
At russerene overlever, og at han ene går bort og drar til sin wingman, etter å ha tent seg en røyk er morsomt i ettertid. Likeså propeller som spiser biler og annet rask, men resten var jo ganske tragisk for de innvolverte da. EB: var det ikke den der 767 fra Ethiopian som ble tvunget ned i sjøen av kaprere da? Synes jeg så en sekvens om det på National Geographic for en stund siden... |
Jo det er den... Men hva skjedde med de ombord?
|
EB, her er alle fakta:
http://www.airdisaster.com/cgi-bin/v...opian+Airlines Ser ut som 125 ble drept og 50 overlevde |
Takker...:spin:
|
...jeg har ingen motforestillinger med aa se dette...men skjoenner absolutt ikke hva som er Funny.....tydelig endel som ikke skjoenner engelsk
|
Og hva var "funny" her ? :naughty:
|
Quote:
Enig... Mennesker dør i en del av filmsnuttene der... DET ER IKKE MORSOMT!!!!:naughty: |
Våkn opp! Adressen til internettsiden har ingenting med innholdet å gjøre. Dette er jo en side hvor en kan legge ut filmsnutter.
Min advarsel var vel også tiltenkt å unngå nettopp denne debatten, men backfired once again. Dett er selvsagt IKKE funny. Det var heller ikke poenget. Noen av de andre filmsnuttene er heller ikke funny. |
Tror nok kritikken rettes mot hjemmesiden og valg av navn og ikke deg DY...
|
Akkurat..., der traff du spiker'n på hodet, EB!:) (Og det var ikke ironi, om noen skulle tro det).
|
All times are GMT +2. The time now is 11:53. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.