![]() |
Norwegian flytter fra Stansted til Gatwick
Og øker antallet frekvenser fra OSL.
Fra 29. mars bytter Norwegian flyplass i London. Selskapet forlater lavprisflyplassen Stansted og flytter hele sin operasjon til den mer sentrale og internasjonale lufthavnen Gatwick. Samtidig øker selskapet rutenettet med nok en daglig flyvning fra Oslo. Mer her http://www.aftenposten.no/reise/nyhe...cle2902544.ece |
Re: Norwegian flytter fra Stansted til Gatwick
Det var veldig bra!
Gatwick er en bra flyplass, og har et omfattende rutenett ut i den store verden. For meg betyr det at jeg slipper å overnatte i London når vi skal til Barbados. :nor |
Var ikke DY paa Galtevik tidligere?
|
Quote:
|
Burde vel vaere nok plass paa Galtevik naa som flere selskaper har fortlatt flyplassen og flyttet til LHR
|
Topp! Det var dette som skulle få imm til å kutte navlestrengen til Ryanair...og med på lasset kommer det nok også en del forretningsreisende.
|
Så bra! Snakket om dette på jobben i går og i dag ble det en realitet :)
|
Glimrende!
|
Detta blir bra för DY!
|
Og plutselig var Norwegian 15 minutter nærmere byen (Stansted Express er en ekspress) og Victoria Station ligger mye bedre til i forhold til Transport of London sitt nettverk. Den eneste bakdelen jeg ser er at nå blir IWM på Duxford mye lenger bort.
|
Enig, dette er svært bra. Jeg tror at dette bil bety at vi etterhvert ser en ny aktør på OSL-LON på OSL-STN, som satser på fritidsreisende, men det vil nok ta en stund.
|
Quote:
Uansett en fornuftig beslutning av DY som jeg tror vil forbedre tilbudet deres |
FR flyr jo fortsatt TRF-STN så vidt jeg vet, så det burde vel dekke opp behovet for de som skal umiddelbart nord for STN.
|
Plutselig ble det litt enklere å fly VS til noen desitnasjoner også.
|
Blir spennende og se om TOS og TRD også blir sendt til LGW.
|
Quote:
|
Søren! Reiser en del til et søsterfirma nord for Cambridge og da har Stansted vært glimrende. Må kanskje ty til Ryanair nå - skrekk og gru...
|
Meget bra! Med ett ble det brått enklere tilgang til en rekke intercont's.
|
Helt enig, har vært noen turer i Cambridge, og det er så utrolig lett tilgjengelig fra Stansted. Kjempeomvei å måtte komme seg rundt eller gjennom London.
|
Quote:
TOS-ruta flyttes tydeligvis samtidig. Går ut i fra at de forsøker å få flyttet TRD-ruta så fort som mulig. |
All times are GMT +2. The time now is 18:38. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.