![]() |
Avgifter
Heisann
Er det noen som vet hvor mye avgifter som belastes paa ruten ARN-OSL-EVE-OSL-ARN? Sas skulle ha 700 spenn i avgifter paa denne ruta. Hoertes litt mye ut og det stinker fuel tillegg her |
Re: Avgifter
Du har helt rett. det er fueltillegg med i beløpet. Om du ser på teksten til høyre så står det nå;
Totalprisen inkluderer: Avgift og drivstofftillegg inkl. mva |
La merke til det. Dersom noen kan sette opp skattene paa de 4 leggene hadde jeg vaert takknemlig. Eurobonus ville nemlig ikke gi seg her...
|
Startavgift innenlands 95,00
Startavgift utenlands 95,00 Passasjeravgift innenlands 35,00 Passasjeravgift utenlands 58,00 Securityavgift 55,00 Avgiftene på Arlanda kjenner jeg ikke til. Skulle vel bli (95+35)*2*1,25+55+(95+58)=533 + avg arlanda |
Tackar....
|
MVA på flyreiser er 8%. Drivstofftillegget til SAS er rundt 68 kroner. Avgift innlandet er 90 kroner. Så en billett fra OSL til EVE koster bilettpris+90+68 x 1,08. Pluss servicegebyret. Angående Stockholm så vet jeg ikke.
|
Sorry mac.. seff er det bare 8% mva. regn med 1.08 i stedet for 1.25
|
Quote:
|
Da var ny pris bekreftet. De hadde tatt med fueltillegg i første quote
|
Nei, underveisavgiften kommer i tillegg. Her er det både distanser og dill dall som skal tas hensyn til, se AIC B 01/08 og 02/08
Mvh, |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 00:32. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.