![]() |
Fly & Vin - jubileum ?
Mener å huske at CK fortalte at det er jubileum denne påsken for forumet.
I tillegg så har det ikke vært noen samling siden diverse julebord - kanskje vi skulle samle troppene til en ørliten jubileums fly & vin ?? S |
Re: Fly & Vin - jubileum ?
Tid og sted , jeg er med.:nor
|
Ta en dato etter påske da. Mange er sikkert bortreist i påsken.
|
Yes, please ! ;)
|
Gjerne. Er jeg på land tar jeg definitivt et glass i Bygdøy Alle
|
Det blir 10-års jubileum - over påske. Men la oss la CK få kose seg med den ventende sønnen i noen uker - så braker det løs. Blir varslet i god tid...og det blir i allefall noen flasker musserende - i anledning et jubileum det absolutt er verdt å feire!!!
|
Count me in! Jeg har måttet melde frafall de siste gangene :( men jeg SKAL få med dette!
|
Blir gjerne med på noe slikt jeg også. :)
Har "kun" vært medlem siden 2001. Passer fint etter påske - men ikke i Sun'N Fun uka! Vet om minst 5 fra forumet som da er langt borte (tripple-seven, Canopy, Martin, Mountaindew og Speedbird) :) |
Hvilken uke er Sun`NFun uka?
|
Sun 'n Fun på Lakeside foregår mellom 8. og 13. april i følge PLANE-SPOTTER.com ;)
Og bekreftelsen finner man også her: http://www.sun-n-fun.org/content/ |
Og hvem er i Florida da, LN-KGL? :p
|
10årsjubuileet skal feires! EB er selvskreven Fürer for festkomiteen.
Fremdeles ingen sønn i huset (og jeg mener å huske at påsken 1998 var senere enn i år?) |
Riktig der CK, første påskedag var 12. april
|
Jeg og damen er i Roma i begynnelsen av april, og jeg har ferie tom. 7/4. Det er en mandag, og da er jeg opptatt. Hva med lørdag 5/4?
Resten av programmet for april har jeg ikke i hende før 16/3. Enoteca i B.A er vel selvskrevent? Er vel på tide at P.A. Viking viser sin interesse. Kanskje noen fra DK og SE?:cheers: |
Quote:
|
Er det ikke på tide å finne på noe annet enn Enoteca? Det begynner å bli litt "same old, same old".
|
Sjøflyhavna blir et bra alternativ når den åpner da:cheers::cheers::cheers:
|
Jeg tror også - selv om jeg nå beveger mege farlig inn på Komiteens gebet - at vi bør finne et annet sted en Enoteca. Vi fikk problemer med seatingen der sist
|
Enig med CK og -KOG.
Litt større plass kan være en god ide'. Da vil man kunne rotere litt blant festdeltagerne. Forslag til festkomiteen; Velg ut 2 datoer og se hvilken som får størst oppslutning. Bestem deretter dag. Torsdag er den dag som best egner seg for mange. Hold helgen fri da mange prioriterer familien. No-nonsens påmelding. Enten er man med eller så er man ikke. 6-7 sider i tråden med tekst fra forumister som kommer med allverdens forklaringer om de skal være med eller ikke eller hvor de er i verden er unyttig. Leie av Schrøder Restaurant en kveld bør gi overkommelig pris for god mat. |
Eller den nyåpnede "Brunello" i Tordenskjoldsgate. God pizza og pasta. Godt vin- og ølutvalg og rimelige priser. Drevet av italienere. EB og undertegnede kan kanskje ta denne oppgaven sammen?
|
All times are GMT +2. The time now is 19:00. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.