![]() |
SAS og setevalg... noen i bolaget som vil hjelpe?
Jeg skal ut og farte litt i morgen og tenkte at nå skulle jeg sjekke inn 22 timer før avgang og sikre meg nødutgangen, og finner følgende festlige setekart:
http://friends.grandiosa.net/~alexh/setevalg.JPG Kan noen i bolaget med de rette tryllestaver om nødvendig nedgradere meg en gardin og parkere meg på en nødutgang mot midtgangen? :) All info finnes her: LA0HP. ;) -A |
Re: SAS og setevalg... noen i bolaget som vil hjelpe?
Hva er galt med det setet da?
Ifølge reklamen møter jo svensker frem på flyplassen timesvis på forhånd for å sikre seg sitt favorittsete; 5c!! BF:cool2 |
Eneste er vel at jeg neppe får blokkert sete ved siden av meg lengre bak da. Tittet i KVS nå, og ser ut som det er stinn brakke, så kansje jeg bare skal holde meg der jeg er?
-A |
1 Attachment(s)
Har fått 5c jo
|
Fikk en gang 5B på en to-seter, og tenkte ikke over at det var "mitt" sete som manglet, så jeg satte meg i det jeg trodde var 5B, som egentlig var 5C.. Da "Mr. 5C" kom, var det ingen bønn.. Flyvertinnen sendte meg til rad 11..
|
Orddelingsalarm! - "Sete reservasjon". Fy.
|
Quote:
Jeg har stor forståelse for at språket er dynamisk og endrer seg med tiden, men det å begynne å dele opp dobbelt ord som ut tales sammen satt gir da ingen mening! Dette var dagens hjerte sukk fra meg! :( VC-10 |
Reklamematriell i ett ord.
|
Om du leser hele teksten i innlegget, så kanskje du oppdager noe...
|
All times are GMT +2. The time now is 13:15. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.