![]() |
Motorbytte av RR Trent-800 på en 777
|
Re: Motorbytte av RR Trent-800 på en 777
Synd ikke et visst motorbytte på en DC-10 hos AA ble filmet...
|
Re: Motorbytte av RR Trent-800 på en 777
Da er det vel bare å vente på Speedbird and the CFM56 version ?
|
Re: Motorbytte av RR Trent-800 på en 777
En flott video :) De som vil se originalen (med ganske mye bedre bildekvalitet) finner den her:
http://www.hawkeyemedia.com/videos/7...ine_Change.wmv |
Re: Motorbytte av RR Trent-800 på en 777
Morsomt å se dette. Men en utorlig intetsigende musikk en eller annen har lagt til film-snutten. Han synes selvsagt den er fin, og ja, jeg kan skru av lyden...
|
Re: Motorbytte av RR Trent-800 på en 777
Quote:
Men jeg må nok høre en del høyere opp i systemet, sant få fatt på bedre utstyr for å lage noe slikt. Men å lage en "trip-report" med bilder fra hvert av hovedtrekkene kan kanskje få til. Skal vaske/smøre flap skinner på BRI i natt - kan lage en utrolig spennende film fra det! ;) |
Re: Motorbytte av RR Trent-800 på en 777
Er det bare meg eller ser det ut som dekslene ikke er festet skikkelig ?
Mulig de skal inn å sjekke olje osv etter varmkjøing ? |
Re: Motorbytte av RR Trent-800 på en 777
Er vanlig at man kjører første engine run med motordekslene åpne.
Man sjekker for generelle lekasjer fra olje, fuel etc.. |
Re: Motorbytte av RR Trent-800 på en 777
Heisann!
Interessant og det ser ut som de gutta der kan jobben sin...:up: På GE90 er rutinen litt forskjellig da vi som regel tar av nose cowlingen foerst, da det er veldig liten plass i motorvuggen og lett å skade, og den blir satt på igjen etter at den nye motoern er montert på pylon. Dag |
All times are GMT +2. The time now is 04:33. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.