![]() |
ANA installerer fotvask paa 787
http://seattlepi.nwsource.com/business/324047_air18.html
The new in-flight amenity to be offered by ANA is a bidet. It will be an industry first, at least for commercial jet travel. :cool: |
Re: ANA installerer fotvask paa 787
Hjelpe meg... :rolleyes:
|
Første gang jeg har hørt bidet kalt for fotvask.....:smile2
|
Du har aldri delt hotellrom med en Tromsoegutt med sameblod i aarene, tydeligvis .... :colgate:
- Se her guta - dem har fotvask paa dassen!! Han har forhaapendligvis laert - han har naa en hoeyere stilling i et skandinavisk handlingselskap .. :love |
Quote:
|
Må jo bli utrolig lang kø om alle skal benytte seg av dette...
|
Jeg har nå fått fotvask her på berget også jeg, til og med både SVG og BGO. Svære trau man tråkket opp i ved ankomst rett utenfor flyet . Skulle forhindre munn og klovsyke dengang. Var vel det som herjet i UK.:D
|
Applauderer alle som installerer litt større avtreder enn de man finner på dagens standard 737 f.eks. Uten å gå i detaljer (...) så kan man i alle fall konstatere at store personer i alle fall har litt problemer med å holde det samme hygieniske nivå som på andre toaletter. LHs 300-600 har det største toalettet jeg har sett - og det funket utmerket, på alle måter! ^_^
|
Quote:
BF:cool2 PS: Når kommer første fly med bidé? |
...og alt over 100 er overvektig i følge legen min!!!!
|
Quote:
BF:baeh |
Med den nærradiofrekvensen jeg har av en vekt (104,9) så er jeg nok enig med deg...
|
Hndicap nede på SQ sine 747, ved L2 er stoooor. De er jo på størrelse med en liten hybel. For de som vil inn i mile high club så kan det gjøres i grupper der inne... :p
-A |
Quote:
BF:cool2 Selv måtte jeg nok vært 5,5 meter!:p |
All times are GMT +2. The time now is 21:07. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.