![]() |
Fortsatt svakt for Norwegian
I dagens DN er det en liten sak om utviklingen i Norwegian. DnB NOR Markets tror DY legger frem et resultat før skatt på minus 24 millioner.
|
Replying to Topic 'Fortsatt svakt for Norwegian'
og fasiten kommer i morgen. Selv tipper jeg noe nærmere 30 mill. for tredje kvartal isolert sett, og 80-90 for årets første 9 måneder
|
Quote:
|
trodde det var unødvendig å sette fortegn...
|
Quote:
|
Kanskje han bare er realist?
|
joda, jeg ER økonom, og vi økonomer elsker jo å rasjonalisere, så når EB allerede hadde snakket om minus-tall mente jeg at jeg ikke trengte det, men for all del - jeg tror på MINUS 30 millioner i tredje kvartal alene.
|
Blir spennende å se hvor god du er til å tippe iallefall :D
|
Quote:
Er en ganske realistisk person...og nøyaktig! Tror ikke det blir positive tall for Norwegian heller i tredje kvartal. |
MEN!!! Vi kan håpe på et så godt/positivt resultat som mulig...
|
markedet tror kanskje på bedre tall en forventet i morgen? .Norwegian er opp nesten 5 prosent på børsen i dag..
|
Ja, det er tydelig at markedet har større tro på Norwegian enn det enkelte her har. ;)
... og godt er det ;) Kursen går oppover, så det må vel være noen signaler til markedet som har "lurt" seg ut. Personlig tror jeg det i den nærmeste tiden vil fremkomme nye elementer som vil føre til at DY-kursen vil gå markant opp. (Og til den som spekulerer på hva dette kan dreie seg om; "NEI, det er ikke snakk om en sammenslåing med Sterling e.l.") |
Quote:
Morten. |
Er alle ansatte i DY like negative til en større allianse som BEF?
|
|
Quote:
Mulig han tror på en reprise av dette ; Stordalen, som ifjor jul solgte seg ut av Norwegian med rundt én million i gevinst, mener Norwegian minst bør hente inn 250 millioner kroner. |
Norwegian Air Shuttle ASA inviterer til presentasjon av
selskapets resultat for 3. kvartal 2004 torsdag 11. november kl 09:00 på Felix Konferansesenter, Oslo. Presentasjonen vil bli holdt av administrerende direktør Bjørn Kjos Påmelding til Christian Haug, E-mail: christian.haug@norwegian.no innen onsdag 10. november kl. 12:00. |
Quote:
Etter at resultatene ble lagt frem i dag, har kursen gått ned 6,04%, står i 8,55 nå kl 11... |
Og ved stenging av Oslo børs i dag, endte kursen på 9,00.
|
All times are GMT +2. The time now is 22:32. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.