![]() |
Søndagsbilder fra Flesland
10 Attachment(s)
Var en tur på Flesland i solsteiken idag og her er bildene:
|
Re: Søndagsbilder fra Flesland
10 Attachment(s)
Flere.
|
10 Attachment(s)
Enda fler.
|
10 Attachment(s)
Enda enda fler.
|
Jeg var ute ved Flesland, men fikk bare denne:
http://friends.grandiosa.net/~alexh/chain-1.jpg og denne: http://friends.grandiosa.net/~alexh/krokus-1.jpg :D -A |
10 Attachment(s)
Snart ferdig (tror jeg)
|
10 Attachment(s)
Og de siste.
|
En del bra, men du må lære deg å ta bilder slik at det ikke ser ut som hele Flesland ligger i en nedoverbakke! :)
|
Prøv å rett opp bildene dine. Ser jo ud som bla. Flesland er Courchevel og den KLM maskinen ser det jo ut som stuper i bakken
|
Quote:
Er det bare til å holde kameraet beinere eller er det noe annet jeg må gjøre? Ps: Står på en veldig ustø stein så vingler noe jævlig. |
Quote:
Du kan i samme slengen google litt rundt på hvordan leke med fargene og kontrasten litt, så vil du kunne få bort mye av disen i bildet du fikk i dag. -A |
Quote:
Hvordan snur og klipper jeg dem? |
Quote:
-A |
5 Attachment(s)
Var jo fint vær i dag, og også jeg var tengt å ta turen, men..... det ble med tanken... :rolleyes:
Var endel bra her som tidligere sagt, men det var endel |
Hvordna gjorde du det Jan-Einar?
|
Quote:
Man kan rotere bildene hvordan man vil, sikkert i alle fotoprogram. Er ikke vanskelig i det hele tatt. -Så kan man ta et utsnitt av bildet, man kan altså beskjere bildet , ta bort det man ikke vil ha med, og fremheve motivet. |
1 Attachment(s)
Er dette riktig? Samme bilder er ovenfor. Og hvordan gjør mann det med lyset sånn du gjorde på Sas bildet Jan-Einar?
|
1 Attachment(s)
Gjør det bildet der litt mørkere, ta litt mer kontrast på, og beskjær det litt fremme , og da blir det slik....
|
Hva kamera bruker vår russiske pilot?
-A |
Quote:
Hvem er russisk? |
All times are GMT +2. The time now is 21:30. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.