![]() |
Continental bestiller 5 x B787-9
Quote:
http://biz.yahoo.com/prnews/070312/dam008b.html?.v=1 Forøvrig har ALACFO bestilt enda 6 788 (og seks 737) i dag i tillegg. Kilde: http://biz.yahoo.com/prnews/070312/sfm066.html?.v=82 |
Re: Continental bestiller 5 x B787-9
Kanskje ikke så overraskende, bortsett fra så kraftig overvekt av -9. Det kommer nok -10 også!
:clap |
Kult, den vil gjøre seg i CO sine farger. Som jeg jeg tenker, så lenge det er fra Texas kan det ikke slå feil;)
|
JA...:USA Den kler CO`s design...
|
CO er på hugget.. Gratulasjoner til vår venn i Houston! Er ganske sikker på at vi vil se 787en på OSL når den kommer i trafikk.
|
Heisann!
Ja, da faar vi bare haape at dette beistet virker...:p Dag Viking Vi hadde en B787 presentasjon fra Boeing her i forrige uke og det var en del snakk om -10'ern. Vi maatte sverge at informasjon fra dette moetet ikke kom ut og selv om det ikke var noen "bomber" i denne presentasjonen er det vel best vi ikke diskuterer dette saa mye... slik at jeg blir invitert neste gang ogsaa...^_^ brendas Du som alltid har fingeren paa pulsen i Seattle, hvor mye "public" informasjon er det paa B787-10 om dagen...? Haaper, som Tommy777 sier, at vi faar se en -8 paa OSL en gang i fremtiden...:) Dag |
Ja, 787-8 må jo være en perfekt langdistansemaskin for OSL: 210-250 seter, og en rekkevidde på 14200 til 15200 kilometer holder til både USA og sør øst Asia det.:up:
|
Heisann Dag :hi2
Quote:
Tidligere har det vært nevnt at -10ern ville ha samme MTOW som 789, og at rekkevidden da ville være "begrenset" til ca 7500nm, dette i stor grad grunnet hvor langt motorprodusentene kunne strekke seg med tanke på thrust (og i tillegg er boggiene en begrensning.) (Men jeg har en anelse om at vi ser en liten endring her i de kommende månedene... Boeing har jobbet med spesifikasjonene på denne maskinen i over året nå.) Ellers må en nok betegne det andre jeg har hørt til nå som rykter, i alle fall inntil det motsatte blir bevist. |
Quote:
|
Quote:
|
Da var forøvrig også ship 20 kommet ut av paint hangaren, og står nå på Everett sammen med ship 19.
Bilde av de to: http://www.flickr.com/ Levering er vel ca to uker unna for N77019 tenker jeg, har du noe mer nøyaktig info der Dag? |
Heisann Michael!
Ship 019 den 23 Mai og ship 020 skal komme rundt den 17 April. Dag |
Halloisen Dag :)
Quote:
|
Hei igjen Michael...:hi2
Jo, selfoelgelig mente jeg Mars...:rolleyes: Det har vaert en travel uke og jeg ser fram til slutten...:cheers: EB Kan vi ikke faa inn et vinglass i Emoticon Viewer...:devot: Dag |
Quote:
Uansett, takker så mye for infoen:up: Ha en riktig god fredag, og så håper jeg at du får slappet av litt i helga ;) |
All times are GMT +2. The time now is 18:16. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.