![]() |
TUIfly Nordic-spm.
Noen som har den totale oversikten over hvilke fly selskapet benytter seg av fra Skandinavia i vinterprogrammet? Er 757'erne returnert til UK enda?
|
Re: TUIfly Nordic-spm.
Jeg skal med TUIfly fra OSL til Gran Canaria på onsdag. Ut fra setevalg-muligheten på TUIfly sine sider ser det veldig ut som en 737.
|
De har jo brukt både 737 og 757 i sommer, men det har nylig vært noen omrokkeringer på flighter som har gått med 757 til 737, så det er bl.a i den anledning jeg spør.
|
Quote:
De flyger 757 från Helsingfors denna vinter precis som förra och 737 på sommaren och då är det precis tvärtom för Oslo. F-GTUI B744 G-OBYD B763 SE-DUO B752 SE-DUP B752 SE-DZK B738 SE-DZN B738 SE-DZV B738 |
Og nå har BLX startet operasjonene med Corsair B747-400. Piloter fra Corsair og kabinpersonale fra BLX. Flyr BKK og HKT. Synd de ikke gjorde det når jeg var der :rolleyes: |
Kan nevnes at MYT i går startet med A330-200 på OSL, og sendte -300 til UK.
|
Betyr det at MYT sitter igjen med én A333? For OY-VKI er vel fortsatt i Canada?
|
Quote:
TuiNordic er på OSL med 737-800 nå i vinter. Men var det ikke snakk om at de også skulle bruke en 767 i vinter til de lange rutene? Airbus 330. :smile2 |
All times are GMT +2. The time now is 19:44. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.