![]() |
Emirates med Miami-Bogota
Emirates strekker Dubai-Miami ruten sin, så den vil fortsette videre til Bogota.
BOG er jo litt utfordrende å klare nonstop til DXB https://www.aeroroutes.com/eng/240221-ekjun24bog Quote:
|
Re: Emirates med Miami-Bogota
Quote:
|
Quote:
|
Har dem fått lokale passasjerrettigheter (5th?) mellom MIA og BOG da, for hvis ikke så ser jeg problemer med ruten.
For med mellomlanding i MIA (og USA ellers) må vel alle transittpassasjerer igjennom pass og tollkontroll, i tillegg må dem ALLE ha visum/ innreiselov til USA. Ser på andre forum at det er flere som tar opp dette og spør seg om det ikke ville vært lurere å ta stopoveren enten i Europa, Kanariøyene eller Nord Afrika, slik at man slipper disse problemene. |
Quote:
|
Quote:
|
Emirates med Miami-Bogota
Quote:
Ikke like høyt, men er vel derfor MEX ruten går via BCN ogs. Quote:
Ser ut som de har 5th freedom, kan i hvertfall kjøpe billetter. Men forstår jeg det rett er det ikke så veldig uvanlig at de i Colombia som har råd til å reise, uansett har US Visa? https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2854eb21e7.jpg |
Det er ikke alltid like lett for de å reise via USA. Gjennom kontakter skulle vi feire nyttår i Dubai med 20+ colombianere fra familien til en viss LA basert skuespillerinne. Da var det en artig routing de hadde hatt for en flynerd (De fleste med EK og andra våningen), men et par av de som bodde i Bogota måtte på mjælkerute.
|
Quote:
Er nok litt reising fra Bogota til de største europeiske byer, men tviler på at det er mange derfra som drar til Dubai. |
Quote:
Men som Someone viser så ser det ut til de har 5th freedom, så da baserer dem vel på at de kan få en del lokalreisende MIA-BOG. Reisende DXB-BOG vil nok bruke andre transitpunkter enn med Emirates one-stop i MIA av nevnte grunner ovenfor. |
Mitt poeng er at jeg tviler på at det er grunnlag for den ruten uten MIA pax.
|
Quote:
Litt av konseptet til Emirates er å fly folk via Dubai, til sånn cirka resten av verden. Så spiller liten rolle hvor mange som egentlig skal til Dubai. |
Quote:
|
|
All times are GMT +2. The time now is 06:12. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.