![]() |
Forlengelse av statusperioder og gyldighet av poeng
Jeg har idag faatt to e-poster fra bonusprogrammer med hyggelige nyheter.
Aegean forlenger statusperioden med 6 maaneder, for min del fra slutten av mai til november. Samme periode for aa rekvalifisere til samme status utvides ogsaa. Egentlig litt forventet, men uansett hyggelig. Flying Blue freder alle poeng til utloepet av 2020. Det innebar ingen forskjell for meg da poengene er gyldig lenger, men uansett hyggelig at selskapene ser problemene for kundene. Da mangler det bare at selskapene overlever. |
Re: Forlengelse av statusperioder og gyldighet av poeng
Nordic Choice Club gir 12 måneder ekstra på nåværende medlemsnivå. Selvfølgelig mulig å stige i gradene.
|
Jeg postet i en annen tråd at jeg fikk mail fra Finnair at de forlenger utløpsdato for mitt gullkort med 6 måneder
|
Hilton utvidet Diamond statusen min med 1 år tror jeg.
KLM gir 20%, er det vel, rabatt på opptjening i år. Tror neppe det hjelper meg særlig. BA gir det samme til kunder med utløp i April, Mai og Juni. Det holdt med et nødskrik for meg. Venter på news fra SAS, Hotels.com og Marriott. |
Håper på forlengelse av min lifetime gold...
|
Quote:
For arvingenes skyld? Sent from my iPhone using Tapatalk |
Quote:
|
Quote:
|
"Lifetime" har fort minst to betydninger i denne sammenhengen
|
Nettopp nedgradert fra EBD til lifetime EBG. Selv om det meste av mine reiser blir kansellert valgte jeg ikke SK på noen av dem. Bedre priser og avganger med andre selskap gjør at SK blir bortprioritert. Lurer på om de har regnet på det?
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
Singapore Airlines:
we will automatically renew all KrisFlyer Elite and PPS Club membership statuses for another 12 months at the end of their membership year. This applies to all memberships expiring from March 2020 through to February 2021. The validity of any expiring PPS and Elite Gold Rewards will also be extended until 31 March 2021 |
ANA:
The expiration dates for miles and ANA SKY COINS expiring between March 31, 2020 and February 28, 2021 will be extended until March 31, 2021. |
Blir spennende hva SAS melder. Jeg har 150,000 poeng som utgår i Mai neste år. Tjah. Får invitere hele svigerfamilien med til Norge på PLUS-billetter... :lol:
|
Accor ønsker også å holde på kundene sine:
Quote:
|
Fikk fra Emirates i dag:
Quote:
Quote:
Quote:
|
Norwegian:
Ny kvalifiseringsperiode og utløp av Rewards Vi er opptatt av hvordan COVID-19 pandemien påvirker våre Reward-medlemmer og deres opparbeidede fordeler. For å sikre at våre medlemmer beholder sine velfortjente Rewards selv om vår kapasitet er redusert, har vi valgt å midlertidig forlenge kvalifiseringsperioden og gyldigheten til Rewards. Dette betyr: Kvalifisering til Rewards endres midlertidig fra å telle antall flyvninger siste tolv måneder til å telle antall flyvninger siden 1. mars 2019. Vi vil utsette utløp av Rewards i minst to måneder. |
Quote:
|
Mangler 7 flighter innen utgangen av mai på EBG, men hvis poengavslag, mulighet til å registrere kanselerte avganger, forlengelse av periode e.a. bør en vel komme i mål, en flytur og 3 blir det meget mulig og i perioden.
|
All times are GMT +2. The time now is 12:31. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.