![]() |
KLM 744 og 789 i vingekollisjon i Amsterdam 13FEB19
|
Re: KLM 744 og 789 i vingekollisjon i Amsterdam 13FEB19
744 maskinen tok jo bare wingleten, som vel kan skiftes sånn rimelig greit. men mulig det kreves litt mer arbeid for høyderoret på 787'n?
|
Re: KLM 744 og 789 i vingekollisjon i Amsterdam 13FEB19
Quote:
|
KLM 744 og 789 i vingekollisjon i Amsterdam 13FEB19
Quote:
En winglets er en del som lett kan skiftes, så maskinen er nok ganske snart tilbake i trafikk |
Re: KLM 744 og 789 i vingekollisjon i Amsterdam 13FEB19
Dårlig dag for AF/KLM gruppen da også det samme skjedde i Paris mellom en AF 777 og Air Mauritius a350
https://www.lemauricien.com/article/...air-mauritius/ |
Re: KLM 744 og 789 i vingekollisjon i Amsterdam 13FEB19
PH-BFV, 747-400 maskinen, var forresten tilbake i luften med ny winglet etter 3 dager. PH-BHA, 787 maskinen, derimot trengte ca 5 uker før den kom i luften igjen og er første tilbake i trafikk nå
|
All times are GMT +2. The time now is 07:44. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.