![]() |
Happy friday:-)
God morgen fra Røros. Klar for ukens siste møter før jeg setter meg på toget hjem. Bra dager her - men definitivt fint å komme hjem også. Ikke mange planene for helgen. Ha en herlig fredag du også.
|
Re: Happy friday:-)
God morgen fra Lillestrøm. Her i deltabyen inntas morgenkaffen nå. Deilig med helg snart! Ingen reiseplaner i helga. Vasking av balkong og slike ting står på planen. Det må også gjøres, man kan ikke bare fly! ;) Dog kommer en Stockholm tur neste helg igjen, så ikke så lenge å vente.
Ha en fin fredag og helg alle sammen! :) |
God morgen fra LN-RCZ som skal fly SK244 til OSL. Deretter tilbake til BGO noen timer senere, hjemom, og så til BGO igjen for SK4605 til MAN for langhelgen, mens madammen m/venner tar SK4898 til ARN på ca. samme tid. En del reising på kjent folk i dag; viktig å utnytte langhelgene [emoji16]
|
Mornings fra trikken, en kjapp tur innom kontoret før det må møtes litt nede i Østfold. I kveld må det pakkes før turen går mot Nice i morgen. Ha en fin dag
|
1 Attachment(s)
God fredag morgen - sånn ser fredag og helg for meg. God helg.
Jan |
Lang weekend her i Danmark...Det er helligdag idag...St. Bededag...På arbejde i ReePark. Mange gæster i vores dyrepark....
Hilsen Ole |
Quote:
Nå er mao alt klart for å komme hjem fra jobb og poppe en øl. Etterfulgt av en ny og en ny. På verandaen. Solskinn eller ikke. Ha en fin en |
God morgen fra det Sørlandske!
Her er man hjemme igjen etter et par dager i hovedstaden. Fullt kjør på kontoret i dag, og gleder meg sykt til arbeidsdagen er slutt. Forkjølet har jeg også blitt, så hangler litt her. Men ikke noe Jägermeister ikke kan fikse. Nuvel! God helg og huske at pengene til brennevin ligger alltid øverst! |
God fredag fra sete 9F på vei til nye eventyr. "Feil Portland" står på planen denne helgen.
Kom sent til OSL og fast track så ut som et godt valg, men både jeg og bagasjen fikk "tilfeldig kontroll". Det tok sin tid da jeg havnet bak 2 luringer ved veske i håndbagasjen. Hadde de innført mitt forslag med sertifisering for å få lov å bruke fast track så ville de ikke stått der. Noe flytende i håndbagasje burde gitt 3 idiotpoeng og 6 måneders ventetid før de får lov til å prøve seg på ny test for sertifikat. Verandavask tar jeg når jeg kommer tilbake. Det er lenge siden grill- og solingsesongen begynte i parken jeg ser ned på. Ha en god en alle som skal se noe nytt i helgen. |
1 Attachment(s)
Får se om det faller ned partyhatter denne gangen.
https://forum.flyprat.no/attachment....d=44900&stc=1& |
God formiddag fra Snillfjord. :)
Skyet opphold og helt ok temperatur på denne kanten. Her ble man forespurt om å jobbe ekstra, men med 3 ekstradager forrige uke og 1 denne uken avslo man pent. For vel et halvår siden satt man hjemme og funderte på hva man skulle finne på om dagene. Nå for øyeblikket aner jeg knapt hva fridager er for noe, da det har gått i ett med sykehjemmet, kommune-arkivet og renhold om hverandre. Fridagen skal benyttes til å gjøre forefallende arbeid på hjemmefronten, det kan saktens trengs det også.....ser slik ut i alle fall. Holder været seg tørt kan det fort bli å starte på litt hagearbeid tenker jeg, helt utrolig hvor mye rart som har ligget skjult i snøen de siste 4-5 månedene. En fortreffelig en ønskes. :) |
[QUOTE=Fnate;1131523]Her ble den vasket i går kveld. Delta-verandaer må nemlig skinne i helgen.
Ja standarden i Deltabyen skal være høy, det forplikter å være innbygger her. ;) |
God ettermiddag fra Tunhovd!
Det ble en sen kveld med John Rebus foran peisen igår, og dermed tilsvarende sen frokost idag. Litt vedsjauing står for tur, før skyene forsvinner helt og det kan nytes en kald pilsner i solveggen. Finstablet helg ønskes :) |
G’moorgen. Her nord for den skikkelige Delta-byen har naturen selv sørget for vask av terrassen. Og det grundig også. Men nå er det lovet sol og fint de neste dagene, så fint jeg har jobbhelg.
|
Ahhh.. ser ut som om det blir veteranflyet til SAS over Atlanteten. Askebeger i armlenene, underholdningssystem som er umulig å navigere i, ikke USB, strømuttak fungerer ikke, ser mye flekker i setene og ødelagte koppholdere. Glad jeg ikke satser på oppgradering på dette flyet.
|
Quote:
|
Super fredag fra Stavanger :) Dagen har bært preg av rydding og nøsting i løse tråder, samt skriving av reiseregninger og timeregistreringer. Så nå er vi klar til å ta i mot mai måned. Skriver også T-4 i dag, så bærer det ut på velfortjent mini-ferie. For hva er vel bedre enn å starte EB opptjeningsåret med langtur?
Ha en flott helg, forumister. |
Quote:
|
God aften fra Gamle Oslo. Endelig en fredag der formen er bra. Bronkitt og antibiotika har preget de siste par ukene. God middag og nå to meget gode japanske whiskyer er på agenda. God helg, alle herlige flyfolk!
|
1 Attachment(s)
Quote:
Føles litt rart å sitte på toget nordover når det allerede var gråvær og enda ikke løv i Boston. Har visst stolt for mye på global oppvarming, burde tatt turen et par uker senere. Fant faktisk noe helt spiselig til togreisen, Craisins. https://forum.flyprat.no/attachment....1&d=1524864086 Å finne varmmat i USA som er spiselig kan bli en større utfordring, men vi får se hva helgen bringer. |
All times are GMT +2. The time now is 10:29. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.