![]() |
CIA fly på Sola idag
1 Attachment(s)
Hvis ikke denne er CIA-transport, så vet ikke jeg :angry:
|
Re: CIA fly på Sola idag
Er det ikke du som ber alle andre kutte ut det CIA tullet?
|
Quote:
|
Islands-registrert. jo!! :lol:
Har operert for BlueLine i sommer ... sorry Lennart!! De kan ikke alle se slik ut: [tmb]19[/tmb] |
Quote:
Tror du det noen gang blir slutt på dette CIA-fly tullet når det er du sel som fører den brennende fyrstikken mot "bålet"...?http://www.skipsfarts-forum.net/imag...b/smiley/3.gif |
Quote:
|
Det tar ALDRI slutt med CIA-snakket , period
Ytringsfrihet lenge leve. Jeg skal la folk si hva dem vil. Bryr meg ikke lenger |
CIA eller ikke, skjønner ikke hvorfor de bruker disse MDene som har så elendig rekkevidde...
|
Quote:
Full-lastet ifølge kilder |
Underlig routing, til aa vaere CIA ogsaa! :lol:
Men de bruker da mye fly med daarlig rekkevidde. Bare se paa listen som Danmarks Radio satte sammen! Ville betenkt meg kraftig paa aa krysse Atlanteren i mange av disse, men CIA-gutta har vel nerver av staal .... :cool: http://nyhederne.tv2.dk/baggrund/art...d-3301918.html |
He he. Jeg vil vel påstå at de fleste flyene på denne lista trenger du mer enn nerver av stål for å krysse atlantern i..
|
1 Attachment(s)
Quote:
|
1 Attachment(s)
Av samme grunn så var denne karen her fra samme selskap,Blue Line Fokker 100 F-GNLH.Den hadde rutenummeret BLE400/401.
|
Men CIA-gutta har stil! Denne sto på lista:
Quote:
|
Så det er den egentlige sannheten om Dakota Norway???
Hvordan får man jobb i CIA? :D |
Flyet det er snakk om tilhører JetX og er leaset til Blue line. At Amerikanerene har base på Island har ingenting med saken å gjøre.
Sjekk www.Jetx.is Må få lov å ha det litt gøy.... mvh Ørjan Utne Tidligere beboer på BIKF/NAS Keflavik... |
Nyt heller bare interessante bilder, det være seg CIA fly eller ikke. Flyet er det viktige, ikke hva som er inni:p
|
Sant nok
|
FRY Traff spikeren rett på hodet!!! :old
|
Lidt historik på denne: fra en god site: rzjetz.net(jeg har ledt længe efter denne site) reg type cn ln(2cn) engine fleet·name operator built selcal TF-JXC McDonnell Douglas MD-83 49627 1580 JT8D-219 Iceland Express 1989 FKEQ dd 7/05 EC-FXY rrg 1994 Spanair EGAR EC-FVR EC-646 rrg 1994 EC-EOZ rrg 6/89 Spanair EC-215 ff 3/10/89, dd 4/25/89 GECAS Spanair Hilsen Ole |
All times are GMT +2. The time now is 03:40. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.