![]() |
Du skjønner det er en low yield rute når...
...du, som KLM sølvmedlem ender øverst på Delta sin oppgraderingsliste. Og får complimentary oppgradering til 1A.
Jeg klager selvfølgelig ikke, selv om det ikke betyr så mye på BDA-BOS. Mistenker at dette ikke er en gullrute i off-season. AA fra JFK-BDA var også halvfull, og det er nokså sjelden i USA om dagen. |
Re: Du skjønner det er en low yield rute når...
De har vel fulgt med deg og vil gjerne ha en rockestjerne foran gardinen, de også... ;)
|
Re: Du skjønner det er en low yield rute når...
Quote:
Kanskje de ikke hadde noe valg:lol: Eh, altså du var den eneste statuskunden:colgate: |
Re: Du skjønner det er en low yield rute når...
Samme med meg da jeg var der sist november UA ... Ble oppgradert til F begge veier ( var 1K ). Load var 30 % begge veier . Ren tilfeldighet hadde jeg siste flight BDA EWR tilbake . De kansellerte resten av vinteren etter min flight.
På Flyplassen lite folk. Da AC AA UA DL dro. Mitt hotell/guesthouse hadde kun meg som gjest og det var svindyrt og meget nervøs vertinne. En av verdens flotteste steder, samtidig en av de dyreste . Amerikanere elsker stedet , men overbefolkede " Calypsoland" sikkert mye billigere. Bermuda har 65.000 innfødte og perfekt men for dyrt...:rolleyes: |
Re: Du skjønner det er en low yield rute når...
Haha ... sjelden vare. Sist det hendte meg var Salt Lake City - Anchorage for ti år siden. Da fikk jeg til og med en toseter for meg selv. :up:
|
Re: Du skjønner det er en low yield rute når...
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:12. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.