Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   God fredag fra Atlantis (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=129834)

robertaas 16-01-2015 04:56

God fredag fra Atlantis

1 Attachment(s)
God fredag fra Atlantis. Her så det helt greit ut. Synd jeg glemte lader til kamera. Må få lagt inn sjekking av sjøtemperatur fra et litt eksotisk hjemmekontor.
http://forum.flyprat.no/attachment.p...1&d=1421380559

Ha en god en alle som er ute på eventyr.

Someone 16-01-2015 06:26

Re: God fredag fra Atlantis

Mornings fra Oslo. 3 grader og regn, æsj :(
Vel, naturen kaller så skogen neste. Besøk av de gamle til middag. Ha en fin dag

ATC-flyradar 16-01-2015 07:18

God morgen fra Oslo nordre del - her regner det og det er mye vann i veiene - pass på så ingen får en gratis dusj på morgen - den kan bli dyr for deg.

Ønsker alle på forumet en riktig god helg.

Jan

hanswest 16-01-2015 07:52

God fredag fra "Schødarn" også, sloss mot forkjølelsesvirusene i dag, men tror egentlig kroppen har godt av litt juling en gang i mellom. I går ble det en trivelig dag med tanke på fly, ble lagt to nye turer inn i kalenderen, så da ser det ut til at SAS og jeg skal får noen studner sammen også nå på nyåret!

ErlA 16-01-2015 08:15

Guten Morgen fra Sola,

SK4010 er forsinka og tiden tilbringes ved gate 18, heldigvis bare en kort tur til tigerstaden før helgen setter inn.

Ha en fin dag og god helg gutter og jenter!

ForeverSAS 16-01-2015 09:01

En riktig så god morgen fra Snillfjord! :)

Her kan det meldes om delvis skyet og -4 i lufta inntil at sola finner veien fra Øst. Tillot meg en halvtime bonustid i senga denne dagen, har vært en uvanlig travel uke, så fortjente det...i følge meg selv. ;)

Det er ikke stort å melde om i grunn. Litt frokost på tapeten før helga tilbringes med familien. SQ61 durer over her om 2 minutter så det får bli åpningen på denne helgen som ellers ikke består av så mye annet. :)

Ønsker alle på forumet en toppers helg, enten den består av sofaen eller reising!! :D

LN-FHU 16-01-2015 09:25

Mårn fra Trondheim
Godt igang med dagens arbeid, forbereder "the grand opening" etterfulgt av kiropraktor og en god fest.

Ha en flotters dag :) :) :)

Star Flyer 16-01-2015 10:05

God morgen fra Vestlandet!

Jobben kaller - men i kveld går turen nordover via OSL med SK.
Har kun 30 min. på OSL - er spent om jeg (og bagasjen) rekker det.

Ha en flyvende fin dag!

TOS_EBG 16-01-2015 10:10

God fredag fra Atlantis

God formiddag fra Clarion Oslo Airport Hotel hvor man deltar på Tekna-Privats årsmøte, slow start med presentasjon av gårsdagens gruppearbeid nå. Hørte det dryppet utenfor vinduet i morges så regner med at temperaturen er på pluss-siden.

Hjem med SK 4424 i Plus i ettermiddag for en helg uten spesielle ting planlagt (lukter hverdagslig vedlikehold i heimen)

God helg!

roger 16-01-2015 10:17

Morn frå Trondheim igjen. Har for første gang fått bruk for ein lapp eg skaffa meg i millitæret for "nokre" år sida. Greitt med avveksling... Snart skal vel årets første flytur bookast også, til eksotiske Oslo der det blir middag på Grand i starten på Februar...

Sidan dette er dag 12 i strekk på jobb, blir det helg rundt lunchtid. I morgon er det innflyttingsfest v 4 i heimen, og eg misstenkjer det er eit og hitt å ta seg til før vi er klare til innrykk...

God helg!

kimpe 16-01-2015 13:34

Go eftermiddag fra Gullstuen innenlands på Osl!

Nå er det HELG etter en uke på farten, reisefri til onsdag igjen! :)

Snakkes i baren..

Kim

OJB 16-01-2015 13:37

God ettermiddag fra Forus,
Noe trøtt i trynet idag , det ble en lang dag i går med jobb og reise.
Retur med 4628 fra LHR var over timen sein tilbake på SVG og det ble langt over midnatt før horisontalen kunne inntaes.
Vel, idag tar jeg kvelden tidlig på jobb.
Ha en fin dag fortsatt Forumister

LN-MOW 16-01-2015 13:49

G'morgen fra den andre Atlantxx .... ;)

Litt kjøligere her, et par små blå, men det ser ut til å bli en strålende dag. Fruen skal over til SC på sykebesøk og jeg har jobbhelg. Så da blir det iallefall arbeidsro.

Ellers lite som skjer .. men ser frem til Packers-Seahawks søndag. Go 'Hawks !!

AirbusTrond 16-01-2015 14:47

God dag fra Akersgata. Flott bilde fra et sted som ikke ligner så mye på Oslo!

Her tar jeg meg friheter og bare går fra jobb. Sliten etter uka og etter gårsdagens middag med styreformann. Satser på enda mer drikke i nå - denne gang på Lompa. Lenge siden sist.

Ha en hårreisende fin fredag!

Kashgar 16-01-2015 16:13

God ettermiddag fra Flytoget. Er på vei til København og tilbringer helgen der.

sirpjalle 16-01-2015 16:38

God morgen fra Sola!

Litt misunnelig på folket som har fått lov å ta helg! Enda 6.5 time igjen før kveldsvakt er over og jeg får ta helg. Men på den positive siden...., så er det en ukes helg det er snakk om! :)

Ha en fin en forumister! :)

TOS_EBG 16-01-2015 16:57

Tail strike indikator utløst på LN-RRG, så nå venter vi på måleutstyr for å kunne avkrefte eller bekrefte det. Forsinket blir man uansett, menikke noe å gjøre med det.

Skulle ikke disse ex-AirEuropa maskinene fått oppdatert kabinen for lenge siden?

All times are GMT +2. The time now is 10:08.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.