Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Det er søndag... (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=125051)

BSSW 27-04-2014 09:40

Det er søndag...

...og jeg er våken nå... :drunk:

Fikk en telefon i morges om at noen ville ha meg med på tur ut i lyngen, men siden jeg ikke kunne møte så tidlig så sa jeg at jeg kunne møte kl 10.
Fikk beskjed om å ringe noen for mer info senere. Gjorde meg klar og stod ved bilen klar til å kjøre før jeg ringte opp for instruksjoner, som var at det ikke var behov for meg lengre...

Så nå sitter jeg her i Tananger og er lys våken, når man heller kunne funnet på noe mye bedre, som å sove lengre :headbang

Jippi... :angry:

Vel, får vel se om jeg finner noe å gjøre når jeg uansett er våken...

Ha en bedre start på dagen forumister :)

Someone 27-04-2014 10:13

Re: Det er søndag...

Mornings fra Radisson Blu Granka. Får vel tusle ned for frokost snart, må bare bestemme meg hvordan jeg skal få eggekokken til å lage dagens egg. Lite planer før kveldens middag på SW222, så blir vel å slappe av med en bok under palmene. Ha en fin dag

Flight Cancelled 27-04-2014 10:47

God morgen fra Washington! :) Vært våken i en og en halv time, selv om klokken bare er 0453 nå. Planen om å holde seg til norsk tid fungerer vist, og det vil nok gjøre returen med SK926 om 12 timer mye lettere. :)

Discus 27-04-2014 12:22

God formiddag, enda en sommerdag hjemme. Vært en tur og rørt på kroppen, så nå skal det bare slappes av, samtidig som man skal forsøke å fortrenge "prosjekt hybelkaniner" så lenge som mulig.

sirpjalle 27-04-2014 12:31

God morgen fra en av baljene som går fra Hallhjelm!

Endelig på vei hjem fra Bergen! Skal bli godt å komme seg hjem til en skikkelig by! ^_^

Ha en fin en forumister :)

Henshaw 27-04-2014 15:38

Oi uff hjelp, lite søvn, 9t på jobb og så øl + nach er en killer combo, bokstavelig talt, men begynner å komme meg sånn passelig. Lurer på å slepe meg ut på plenen for å gjøre ingenting

kimpe 27-04-2014 21:43

Ojsann, for en tung søndag...

Ble Brunsj på Bølgen & Moi på Briskeby i formiddag, etter en meget fuktig konsert i Telenor Arena i går!! Nettopp kommet hjem med SK368, fin flytur, rolig og pent vær hele veien.

Høydepunktet i dag er vel RBK`s seier og at en av mine Tweets fra konserten i går ble favorittmarkert av "selveste" Sabrina.. :) :) (Ja, hun med Boys, Boys, Boys og store... ehhh.. lunger)

Ha en fin kveld, Ibux og seng her nå :)

Kim

Martin 27-04-2014 21:49

Quote:

Originally Posted by kimpe (Post 929523)
Høydepunktet i dag er vel RBK`s seier og at en av mine Tweets fra konserten i går ble favorittmarkert av "selveste" Sabrina.. :) :)

I min bok topper ikke det at kona til Nils Lofgren i E Street Band beskyldte meg for å jobbe for British Airways på samme sosiale medium ^_^

Ellers god søndag fra Kollen. Stille og rolig da... eh, nei. Det har vært fotballcup nede på fotballbanen i helga, og lyden fra høytalerne der nede rekker minst opp hit, og i tillegg så har det lokale korpset drevet og øvd på å gå og spille samtidig. Nuvel.

Tilbake til havreskjorte og strilefse i morgen, og da får jeg se om de nye prosedyrene vi begynte med på jobben på fredag faktisk virket.

Ha en god kveld :)

All times are GMT +2. The time now is 16:25.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.