Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Frankfurt - Stavanger (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=12133)

Hurum 21-04-2006 17:12

Frankfurt - Stavanger

Idag må Lufthansa ha satt inn en større flytype enn normalt. Da jeg dro fra Stavanger i formiddag kunne en se Lufthansa med B737 på Stavanger lufthavn. Ruten må gå bra siden dem setter inn større flytyper vil jeg tro.

LN-ATC 21-04-2006 17:37

Replying to Topic 'Frankfurt - Stavanger'

Det hender at CRJ-700'n er full ja. Har sett 737 ved ett tilfelle tidligere, og BAe 146 4-5 ganger. I forbindelse med "oljemessa" ble også A319 benyttet.

EB 21-04-2006 18:48

Gledelig... Blir spennende å se om LH tar opp kampen mot KLM...

Hurum 21-04-2006 19:11

Ja vet at oljemesse etc gjør at Lufthansa setter inn større fly, men idag er det vel bare en "vanlig" fredag...noe som tyder på at ting går bra.
Lufthansa har jo sagt at dem er veldig fornøyd med denne ruten. Det har vel vært snakk om 3 daglige avganger etter at man for ikke lenge siden økte ved å fly ruten med en større flytype. Nå ser det ut til at man trenger enda større fly.

Lennart 21-04-2006 19:18

1 Attachment(s)
Lh har kjørt med B737 hele uken
Ligger bilder i airpics-køen som vil vise dette
Men de har visst nok pause der for tiden :up:

Hurum 21-04-2006 19:38

Gjelder dette kun denne ene daglige avgangen, eller har Lufthansa flydd med B737 på begge avgangene om dagen?

Lennart 21-04-2006 19:53

Quote:

Originally posted by Hurum

Gjelder dette kun denne ene daglige avgangen, eller har Lufthansa flydd med B737 på begge avgangene om dagen?
Leste du det jeg skrev ?

LH har flydd med B737 hele uken , og det skulle vel bety alle avganger/ankomster ????? :up:

Hurum 21-04-2006 19:55

Quote:

Originally posted by Leorim

Quote:

Originally posted by Hurum

Leste du det jeg skrev ?

LH har flydd med B737 hele uken , og det skulle vel bety alle avganger/ankomster ????? :up:
Ja jeg leste det du skrev, men selv om dem har flydd med B737 i hele uken så kunne det jo også ha vært på kun den ene avgangen vel....
Det du skrev kunne nemlig misforstås og jeg ville bare ha det avkreftet/bekreftet....og siden jeg spurte så må jeg jo ha lest innlegget ditt.

Lennart 21-04-2006 19:59

LH har brukt B737 på alle avganger SVG-FRA denne uken

Hurum 21-04-2006 20:07

Takk - nå var det ganske entydig og greit....men visste jo svaret allerede da :hi2

Lennart 21-04-2006 22:48

Kunne sagt mer, men best å holde kjeft :cheers:

All times are GMT +2. The time now is 08:34.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.