![]() |
Transfer Gøteborg
Hei,
Hvordan er det med transfer i Gøteborg. Vurderer en liten milage run dit i nær fremtid. Snakk om 25 minutter. Kommer man direkte inn i avgangsområdet når man går av flyet der? Gjelder utenriks. |
Re: Transfer Gøteborg
Ingen som har erfaringer her?
|
Aldri vært der men det ser ut som man ankommer direkte i avgangsområdet http://www.swedavia.com/landvetter/s...t-the-airport/
|
Quote:
Vet ikke om dem har bygget om siden da. |
Transfer Gøteborg
Er der rett som det er... Du kommer nesten rett ut i avgangshallen. Og om du ikke "treffer" en charteravgang er det sjelden kø i security. Regner med det er WF, og da slipper du manuell innsjekk. 25 min bør gå bra:)
|
ligger inne med en minimum connection time på 30min International - International
|
Transfer Gøteborg
Quote:
|
Quote:
|
Hvis minimum connection time er 30 min, vil du neppe få booket t/r hos Widerøe på en flight med 25 min imellom.
|
To separate bookinger kan løse det problemet, om ikke WF har en aggresiv revenue integrity-robot som ikke liker sånt.
|
Det blir to separate bookinger ja. Men Widerøe sier det går an å gå direkte i transit hvis jeg får sjekket inn begge veier på forhånd. Så er spørsmål om det går an å få mobilt boardingkort på disse flightene?
|
Hvis ikke er det bare å printe ut boarding card selv på forhånd
|
Quote:
|
Så lenge du har sjekket inn på nett så kan du jo bare få de i gaten til å gi deg et boarding card? Eller bare bruke EB-kortet som boarding card?
|
Quote:
Decisions decisions... |
Dette ser jo ut til å gå som fot i hose. Med mindre gatepersonellet på Landvetter har noe anne å mene om den saken er jeg straks på vei ut i flyet igjen.
t Glimrende! Og en perfekt anledning til å teste ut SAS-app'en og Passbook. Kommer til å bli brukt senere! . |
Suksess! Tilbake i Oslo og kan krysse av enda en ny flyplass på lista over flyplasser jeg har vært på...
|
Flott, da er 'Telemark' oppvarmet. Skal selv ned med neste tur i dag til vakkre Göteborg. :)
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 03:15. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.