Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Småprat (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Kuriositet - Bieber (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=104350)

Furahini 29-05-2012 18:25

Kuriositet - Bieber

http://www.kjendis.no/2012/05/29/kje...eber/21828922/

Ifølge denne fløy Justin Bieber "med Club Europes «Sapphire»-program". Artig med disse journalistene.

Interessant for øvrig at Bieber 'kun' har sapphire-status, ville tro han reiste nok til å få Emerald..?

jameson82 29-05-2012 18:29

Re: Kuriositet - Bieber

Årets kleineste nyhetsøyeblikk

SQ 777 29-05-2012 19:06

Vel, bildet i Dagbladet viser AA Sapphire og kontonummer ...

JoeW 29-05-2012 19:09

Er det noen handlingansatte som har lekket dette bildet..?

Furahini 29-05-2012 19:17

Quote:

Originally Posted by SQ 777 (Post 749544)
Vel, bildet i Dagbladet viser AA Sapphire og kontonummer ...

Ja, syns bare formuleringen var morsom. De virker som om journalisten tror flyselskapet heter Club Europe, og at han på en eller annen måte fløy med deres Sapphire-program..

JoeW 29-05-2012 19:35

Quote:

Originally Posted by Furahini (Post 749547)
Ja, syns bare formuleringen var morsom. De virker som om journalisten tror flyselskapet heter Club Europe, og at han på en eller annen måte fløy med deres Sapphire-program..

"fløy med deres Sapphire-program" er jo ikke så galt, muligvis en merkelig formulering, selvom jeg skal gi deg at journalisten neppe har så stor forståelse for hva det skulle bety...

Thomas 29-05-2012 19:37

Quote:

Originally Posted by JoeW (Post 749545)
Er det noen handlingansatte som har lekket dette bildet..?

Isåfall er det 'noen' som sitter i saksa. Bildet er jo tatt på OSL og med BP i hånden lukter det veldig slik - upps.

jcnorway 29-05-2012 19:38

Flaut, både selve saken, men også at noen har blitt fristet til å printe ut en ekstra kopi av BP for å "tipse" Dagbladet. Info på BP kan sikkert misbrukes av de som går inn for det.

Furahini 29-05-2012 19:45

Quote:

Originally Posted by JoeW (Post 749551)
"fløy med deres Sapphire-program" er jo ikke så galt, muligvis en merkelig formulering, selvom jeg skal gi deg at journalisten neppe har så stor forståelse for hva det skulle bety...

Nei, du har vel rett i det..

laurenz 29-05-2012 19:51

Quote:

Originally Posted by Furahini (Post 749561)
Nei, du har vel rett i det..

Njaaaaaa..... journalisten har lest noe på et BP, ikke skjønt noen ting av hva det betyr men tenkt ut sin egen betydning. Litt småteit.
Ellers så tror jeg at jeg har fått litt hørselsskade etter å ha godt forbi denne fjotisgjengen på Gardermoen i ettermiddag. aiaiaiaiaiai :o

Furahini 30-05-2012 07:36

Quote:

Originally Posted by laurenz (Post 749565)
Njaaaaaa..... journalisten har lest noe på et BP, ikke skjønt noen ting av hva det betyr men tenkt ut sin egen betydning. Litt småteit.
Ellers så tror jeg at jeg har fått litt hørselsskade etter å ha godt forbi denne fjotisgjengen på Gardermoen i ettermiddag. aiaiaiaiaiai :o

Haha, nei, er virkelig glad jeg ikke var på OSL, eller ved operahuset idag, for den saks skyld! :-)

Dreyer 30-05-2012 10:14

Sendte mail til journalisten ang det der, ser bare ut som de fikk med seg halvparten av det som ble forklart, haha...

Kanon 30-05-2012 10:31

Quote:

Originally Posted by jameson82 (Post 749530)
Årets kleineste nyhetsøyeblikk

Du kan så si ;) men det er vel ett par her inne som også har stått og ventet lenge på bestemte fly.
Men vi lager vel ikke hjertetegn :p og synger;
Boeing, boeing, boeing, oh
Like boeing, boeing,boeing, no
Like boeing, boeing, boeing, oh
I thought you'd always be mine, mine :lol:

Commuter 30-05-2012 11:33

Det måtte AA-status og et BP til for at vi skulle begynne å diskutere Bieber.. Herlig!
Kunne ikke brydd meg mindre om selve saken, men at DB publiserte usladdet BP i nesten et døgn er helt utrolig.

Og vedkommende som sendte bildet til DB burde få fyken på sekundet. Det er helt uakseptabelt at man henger ut sine kunder til aviser på denne måten.

Ståle 30-05-2012 12:18

Quote:

Originally Posted by Commuter (Post 749759)
Det måtte AA-status og et BP til for at vi skulle begynne å diskutere Bieber.. Herlig!
Kunne ikke brydd meg mindre om selve saken, men at DB publiserte usladdet BP i nesten et døgn er helt utrolig.

Og vedkommende som sendte bildet til DB burde få fyken på sekundet. Det er helt uakseptabelt at man henger ut sine kunder til aviser på denne måten.

Istemmes, og så bra overvåket som OSL er regner jeg med at denne saken bør være lukket nå..

LN-JAV 30-05-2012 13:33

De burde også sjekke kildene sine på dette:
"Ellers kan Dagbladet nevne som en kuriositet at også Ozzy Osbourne og rapartisten Pitbull har landet på Gardermoen i dag under Bieber-sirkusen - uten å bli lagt merke til"

LN-KRF 30-05-2012 23:53

Gikk forbi på Oslo S i dag, var et reint hylesirkus ut av hel***e for å si det mildt, som Laurenz sier hørselsskader here I come..:P

Hoppende å hylende fjortisjenter som hyler mange samtidig å jeg er rett ved...:S Ikke bra..

Ga meg en blanke i hele greia, det bryr meg en plass der man er høyest når man plukker poteter :)

All times are GMT +2. The time now is 07:20.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.