![]() |
Kuriositet - Bieber
http://www.kjendis.no/2012/05/29/kje...eber/21828922/
Ifølge denne fløy Justin Bieber "med Club Europes «Sapphire»-program". Artig med disse journalistene. Interessant for øvrig at Bieber 'kun' har sapphire-status, ville tro han reiste nok til å få Emerald..? |
Re: Kuriositet - Bieber
Årets kleineste nyhetsøyeblikk
|
Vel, bildet i Dagbladet viser AA Sapphire og kontonummer ...
|
Er det noen handlingansatte som har lekket dette bildet..?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Flaut, både selve saken, men også at noen har blitt fristet til å printe ut en ekstra kopi av BP for å "tipse" Dagbladet. Info på BP kan sikkert misbrukes av de som går inn for det.
|
Quote:
|
Quote:
Ellers så tror jeg at jeg har fått litt hørselsskade etter å ha godt forbi denne fjotisgjengen på Gardermoen i ettermiddag. aiaiaiaiaiai :o |
Quote:
|
Sendte mail til journalisten ang det der, ser bare ut som de fikk med seg halvparten av det som ble forklart, haha...
|
Quote:
Men vi lager vel ikke hjertetegn :p og synger; Boeing, boeing, boeing, oh Like boeing, boeing,boeing, no Like boeing, boeing, boeing, oh I thought you'd always be mine, mine :lol: |
Det måtte AA-status og et BP til for at vi skulle begynne å diskutere Bieber.. Herlig!
Kunne ikke brydd meg mindre om selve saken, men at DB publiserte usladdet BP i nesten et døgn er helt utrolig. Og vedkommende som sendte bildet til DB burde få fyken på sekundet. Det er helt uakseptabelt at man henger ut sine kunder til aviser på denne måten. |
Quote:
|
De burde også sjekke kildene sine på dette:
"Ellers kan Dagbladet nevne som en kuriositet at også Ozzy Osbourne og rapartisten Pitbull har landet på Gardermoen i dag under Bieber-sirkusen - uten å bli lagt merke til" |
Gikk forbi på Oslo S i dag, var et reint hylesirkus ut av hel***e for å si det mildt, som Laurenz sier hørselsskader here I come..:P
Hoppende å hylende fjortisjenter som hyler mange samtidig å jeg er rett ved...:S Ikke bra.. Ga meg en blanke i hele greia, det bryr meg en plass der man er høyest når man plukker poteter :) |
All times are GMT +2. The time now is 07:20. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.