Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Nye utfordringer for "the Ticketor" (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=10243)

The Ticketor 25-01-2006 14:34

Nye utfordringer for "the Ticketor"
 
Da er det offisielt. Fra 01MAR06 heter min arbeidsgiver Malév Hungarian Airlines. Det blir jobb på Oslokontoret med ja, egentlig det aller meste.

MA starter opp OSL-BUD igjen 26MAR06 med 4 i uka.

DY blir vel største konkurrent tenker jeg, men MA har så klart et utmerket rutenett i området som selvfølgelig DY ikke har.

Malév, ditt første valg til sør-øst Europa!
http://www.malev.hu/bp/eng/I%5FFLIGHTROUTEMAP%5FENG/

Herlov 25-01-2006 14:35

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Er det mulig å spørre hvorfor du byttet? MAS høres jo unektelig mer spennende ut enn Malev. :)

Lykke til i ny jobb! :nor

SK384 25-01-2006 14:36

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Gratulerer med ny jobb i Malev. :cheers:

Bizflyer 25-01-2006 14:37

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Grattis med ny jobb da! Enig med forrige taler at det høres litt mer spennende ut med jobb for Malaysian. Men det er vel i Stockholm om jeg ikke tar feil? Hva blir oppgavene på Malevs Oslo kontor da?

BF:cool2

Falcon 25-01-2006 14:50

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Gratulerer med ny jobb! Hadde litt med Malev å gjøre da jeg jobbet i Forsvaret, og det var veldig bra folk. Lykke til.

HMWK 25-01-2006 14:51

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Hva skal MA fly med på OSL-BUD?

Thomas 25-01-2006 14:52

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Sikkert F70 som i fjor.. dog var det ikke akuratt stappfullt :biggrin

Grattis!

Trety 25-01-2006 14:53

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Gratulerer med ny jobb! :cheers: Selv om jeg også synes MAS høres mer spennende ut...!

The Ticketor 25-01-2006 15:03

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Nei du, noen F70 blir det nok ikke... Det blir noen form for B737.

MAS kan jo høres mere spennende ut, men hvorfor skulle det egentlig være det? MA blir on-line snart, og det er mere spennende enn å ikke være det. Dessuten, nytt er alltid spennende.

:D

Thomas 25-01-2006 15:22

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Hva får MA til å tro at flere vil fly med de i år (selv med 737) ift fjoråret?
De siste månedene forrige året var jo kabinfaktoren under middels.. og det var en Fokker..

Kun ett spørsmål.. ;)

Trety 25-01-2006 15:22

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Quote:

Originally posted by The Ticketor
MAS kan jo høres mere spennende ut, men hvorfor skulle det egentlig være det?
Sier bare A380, B777 etc. :) Og det faktum at det hadde vært praktisk å ha deg tilgjengelig når jeg omsider skal få reist på Malaysiatur. ;)

Edit: Ellers mener jeg å huske Malev har planlagt ruten med 737-600 til sommeren.

The Ticketor 25-01-2006 15:39

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Trety,

Så det var deg selv du tenke på da ja... ;) Flyparken til arbeidsgiveren har ikke så veldig mye å si når jeg faktisk skal jobbe på et kontor. Men det er ting med å være on-line som jeg savner, pluss en del andre ting jeg tror kan bli bedre.

Har en utmerket sjef der jeg er nå dog, så det vil jeg sikker savne. Om man bare kunne si det samme om hennes sjefer... "Utrolig treige" er et (to) ord som dukker opp i hodet.

Trety 25-01-2006 15:56

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Quote:

Originally posted by The Ticketor
Så det var deg selv du tenke på da ja... ;) Flyparken til arbeidsgiveren har ikke så veldig mye å si når jeg faktisk skal jobbe på et kontor. Men det er ting med å være on-line som jeg savner, pluss en del andre ting jeg tror kan bli bedre.
Hehe, det er jo kjekt med litt fordeler for ens egen del også. :)

Jeg skjønner jo selvsagt at flyparken ikke er så veldig spennende der hvor du sitter med flyparken, men for oss utenforstående virker det jo unektelig mer fascinerende med MAS enn Malev. :)

EB 25-01-2006 16:13

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Grattis!!! Tror absolutt at det er mer morsomt/givende å være ansatt i et selskap som er on-line... Hands-on til produktet er ikke så dumt... Lykke til...

LN-MOW 25-01-2006 17:50

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Quote:

Originally posted by The Ticketor




Har en utmerket sjef der jeg er nå dog, så det vil jeg sikker savne. Om man bare kunne si det samme om hennes sjefer... "Utrolig treige" er et (to) ord som dukker opp i hodet.

Asiater er ofte slik ... gjorde samme erfaring i Eva. Men jeg ble etterhvert god til aa gaa rundt dem, til deres store ergrelse og min lokale sjefs store skadefryd. Som hvit er det ikke mulighet aa gjoere karriere der uansett, saa det sto ikke aaa mye paa spill heller .... :p

Grattis med Malev!! Har bare floeyet dem en gang, men baken min husker fortsatt 'tresetene' paa Tupoleven. Heldigvis var de flinke til aa servere bedoevelsesmiddel ... :devot:


Farmer 25-01-2006 17:59

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Quote:

Originally posted by The Ticketor


Trety,

Så det var deg selv du tenke på da ja... ;) Flyparken til arbeidsgiveren har ikke så veldig mye å si når jeg faktisk skal jobbe på et kontor. Men det er ting med å være on-line som jeg savner, pluss en del andre ting jeg tror kan bli bedre.

Har en utmerket sjef der jeg er nå dog, så det vil jeg sikker savne. Om man bare kunne si det samme om hennes sjefer... "Utrolig treige" er et (to) ord som dukker opp i hodet.
Lykke til og gratulerer. Etter noen år i TG skjønner jeg godt hva du mener og jeg kjenner meg godt igjen i LN-MOW sin beskrivelse. Det er nok tildels store kulturelle forskjeller på både arbeidsform og lynne, og ikke minst en hierarkikode som ikke alltid passer oss skandinaver.

CK 26-01-2006 08:55

Replying to Topic 'Nye utfordringer for
 
Gratulerer!! Skjønner helt klart at MA er mer spennende enn MH når man sitter i OSL. Dette blir moro. Husk bare å knabbe med deg det du kan av give-aways, modeller og postkort før du forlater MH....

Du har nok noen jobbbytter igjen før du tar igjen MOW og meg i antall flyselskaper....


All times are GMT +2. The time now is 06:32.


Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.