![]() |
2+3 config på SAS 737 (status)
Ser LN-RCY har vært inne og fått ny config, har den også fått skiboks på taket?
|
Re: SAS snart med inflight internet
Quote:
Det ser ut til at LN-RPM Frigg Viking er neste maskin ut med Internett om bord og "ny" kabin. |
Kan en persjon si meg hvilke maskiner som er igjen som har seteconfigurasjonen 2+3 i den fremmre delen enda?
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Hadde euro config for et par dager siden, så hvis det ikke har skjedd noe denne uken har de i alle fall ett fly fortsatt. |
Jeg fløy 2-3 forrige uke.
|
Quote:
|
Quote:
Flyet kom fra LHR. |
SK281 was flown on 2012-03-02 by LN-RPM (B738)
|
Mulig jeg ikke har helt fått med meg hvilke fly dere leter etter, men sjekket for ikke lenge siden inn på følgende flight med 2+3 seating:
SK2534 Flytype : MD-81MD-82 Totalt antall seter i denne delen av flyet : 120 BHX - CPH Kan prøve å få med meg navnet i morgen ;) |
Quote:
|
Tror ikke det er flere -800 igjen nå med såkalt euroconfig. Flyene som blir bygget om på Gardermoen nå får nye SICMA seter.
Hadde en interessant samtale for en stund siden med en representant for Panasonic og etpar teknikere fra Norwegian.... Representanten fra Panasonic mente at den løsningen SAS hadde valgt for 737 var overkill og en løsning som han sa uten videre kunne takle 400 - 450 PAX. Men som han sa så ble connectivity derfor mye mere stabil og teknisk fullstendig overlegen den løsning som Norwegian (dvs leasingselskap / eier) hadde valgt. Det interessante var at Norwegianteknikerne ikke protesterte på denne påstanden..... Håper noen med erfaringer fra begge selskapene kan dele sine meninger om dette... |
Quote:
|
Hva har setekonfigurasjon med inflight internet å gjøre?
|
Ingenting annet enn at disse vel var planlagt som de første med nett - og i samme slengen, ny config ... ;)
|
All times are GMT +2. The time now is 21:07. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.