![]() |
Hvor lang forsinkelse i posting av EB poeng på LH flights?
Hei
er det noen som har en erfaring her med hvor lang tid det tar før EB poeng kommer på kontoen etter at man har tatt en LH flight ?? I mitt tilfelle har ukene gått... |
Re: hvor lang forsinkelse i posting av EB poeng på LH flights??
Jeg har opplevd alt fra én dag til "aldri". Har det gått mer enn 21 dager, så bruker du denne linken:
http://www.sas.no/EuroBonus/Om-EuroB...ng/Flyselskap/ |
Quote:
|
Quote:
|
Re: Hvor lang forsinkelse i posting av EB poeng på LH flights?
Nå har både SAS og LH byttet systemer for å håndetere diverse ting ila. februar så at ting tar laaang tid eller forsvinner ville ikke overraske.
|
Quote:
|
Quote:
eller så har jeg erfart at facebook-teamet til SAS er raske med å hjelpe for å få poengene. |
Jeg venter fortsatt på poeng fra LH-codeshare flights på eurowings, Lh og austrian-metall. Reiste 17-22 februar.
|
Quote:
Samme har skjedd med meg! Har kun fått 1/4 Lufthansa-flights kreditert sålangt. Litt dumt, nærmer meg fargeskifte, pluss at jeg har lyst til å delbetale en sommertur med poeng. |
Henger meg på denne tråden!
Jeg er helt ny med bonuspoeng, men skal ha en tur med LH til HKG i business class i sommer. Får jeg Eurobonus poeng på denne turen? Ikke helt fått med meg det... |
Ja du får 100% og er godt og vel halveis til EBG (gullstatus). Husk å registrer EB-nummeret ditt enten på hjemmesiden til LH eller ved innsjekk.
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=99115 (så holder vi denne tråden til etter-reg for LH) |
All times are GMT +2. The time now is 07:28. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.