![]() |
Re: Da fikk NAX forsvarskontrakten da...
Uansett så reiser man uavhengig av hvor "avtalepartneren" flyr. Norwegian rotet seg bort med rutetilbud til Andenes en periode og de hadde ikke Forsvaret avtale med. -Man måtte allikevel reise med Norwegian (Fokker 50) til Bodø eller Tromsø. Tror man reiser med avtalepartneren så fremt de faktisk har ruter til bestemmelsesstedet.
|
Avtalen gjelder fra 1. februar 2008, så da bør vel billettene legges ut rimelig snart - selv om Norwegian her allerede har sikret seg passasjerene.
|
Jeg er veldig spent på frekvenser og tidspunkter for ruten TRD-BOO-TOS. Håper det blir to daglige, en morgen og en ettermiddag.
|
Quote:
|
Kan hvem som helst kjøpe billetter på strekningen TRD-BOO-TOS a?
|
Quote:
|
Vet noen om det kommer tidstabell for TOS-BOO-TRD og OSL-BDU-OSL snart? Det er jo kun 1 måned igjen til 1. Februar ... :-)
|
Kanskje er det en mulighet for at det opprettes en base for Norwegian i Bodø og/eller (kanskje mer sannsynlig) i Tromsø. Kommer jo flere Norwegianfly innom byen(e) når de starter den nye ruta, vil jeg tro.
Om så skjer, øker vel det også muligheten for flere utenlandsruter direkte. |
Quote:
Spent på hvor mange daglige frekvenser det blir på denne ruta når Norwegian starter opp. |
Det blir meget spennende og se rutetabellen for den nye kystruten TRD-BOO-TOS. Om flyet starter i TRD eller TOS vet jeg ikke men det mest naturlige er at man flyr en maskin fra hver endestasjon. DY har allerede base i TRD og jeg vil tro at man iallefall starter opp herfra om morgenen. Base i TOS er vel heller ikke utenkelig på sikt. En maskin står allerede der oppe ( OSL ) på natta og DY har som krav 3 fly for at en base skal lønne seg. Da mangler man to, hvis man får en maskin til for og fly BOO-TRD så er man oppe i to.
|
|
Synd! Synd!
|
Blir interessant aa se hva som skjer med aapningstidene paa Bardufoss om det ikke er noen betalende kunder som kommer inn der paa kveldene lengere...
|
Så det betyr 2 daglige avganger daglig for DY sin del, mot SAS sine 3 i dag?
|
...når/om har SAS planer om å redusere sin produksjon? Rutetabellen viser 3 daglige i April..?
|
All times are GMT +2. The time now is 06:41. |
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.